Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Soud: Želetava nesmí používat název Apetitto ani v podtitulu

Redakce MAM18. 10. 2006

Společnost Bel Sýry Česko (BSČ) v Želetavě na Třebíčsku nesmí používat název Apetitto ani v podtitulu k sýrům Smetanito. Želetavská sýrárna přejmenovala svůj výrobek kvůli sporu o značku Apetito s firmou TPK. Název Apetitto ale dál používala ve spojení Smetanito – dříve Apetitto. Brněnský krajský soud vydal minulý týden předběžné opatření, kterým firmě zakázal užívat název sýru na obalech i v reklamách. Potvrdil to soudce Roman Sychra.
Návrh na předběžné opatření podala hodonínská společnost TPK. Celý spor o ochrannou známku se táhne několik let. Hodonínská i želetavská sýrárna původně patřily pod jeden podnik a Apetito vyráběly obě. Po privatizaci ale každá z firem získala jiného majitele a ochrannou známku si jako první zaregistrovalo TPK. V Želetavě se proto začal vyrábět sýr se třemi písmeny T v názvu – Apetitto.
Dlouholetý spor se BSČ pokusilo zmírnit, když letos svoji verzi přejmenovalo na Smetanito. Na obale i v reklamách ale uvádělo, že novinka na trhu je původně Apetitto. Firmě TPK se to nelíbilo, stejně jako obal, ve kterém BSČ svůj sýr prodávalo. Krabička má stejně jako Apetito modrý podklad s bílým písmem. Proto chtěla společnost TPK, aby soud zakázal i současné obaly. To ale Sychra odmítl.

×

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 5. října 2006

Starší článek

Kaspen pro divadlo Zvoneček

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více