Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Slovensko rozhodne o spojení Teska a Carrefouru do 20. listopadu

Redakce MAM24. 10. 2006

Slovenský antimonopolní úřad (PMÚ) by měl definitivně rozhodnout o převzetí čtyř slovenských prodejen Carrefouru britským obchodním řetězcem Tesco Stores do 20. listopadu. Oznámila to mluvčí PMÚ Alexandra Bernáthová. Verdikt měl původně padnout do konce června.
Tesco v pátek doručilo úřadu návrh podmínek, kterými se údajně odstraní riziko omezení soutěže spojené s koncentrací, kvůli kterému PMÚ v červnu rozhodnutí o převzetí odložil. Koncem září Tesco požádalo úřad o prodloužení lhůty na předložení návrhu. PMÚ mu na to poskytl 15 pracovních dní, tedy do 20. října.
“Lhůta na vydání rozhodnutí končí dnem 20. listopadu,” poznamenala Bernáthová. Upozornila však, že z vážných důvodů je však podle zákona o hospodářské soutěži možné lhůtu přiměřeně prodloužit.
Carrefour se loni rozhodl odejít z českého a slovenského trhu a svoje obchody prodat Tesku, které je na Slovensku nejsilnějším řetězcem. V Česku byla transakce povolena a Tesco tak již 11 obchodů Carrefouru převzalo. Na Slovensku provozuje Carrefour dvě prodejny v Bratislavě a po jedné v Žilině a Košicích. Společnost odchod zdůvodnila novou strategií, v rámci které se chce soustředit jen na trhy, kde dlouhodobě patří mezi trojici největších společností.

×

Průvodce po EU pro média

Starší článek

T-Mobile nabídl v testovacím provozu televizi v mobilu

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více