ŠkoFIN má nové webové stránky

24. 10. 2006 09:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost ŠkoFIN spustila tento týden zcela nový web. Nové stránky www.skofin.cz se vyznačují moderním designem, rychlým načítáním, přehlednou navigací, bohatým obsahem a špičkovou optimalizací pro vyhledávače. Jsou postaveny na nejmodernějších technologiích, které mimo jiné umožňují „sledovat“, jakým způsobem se návštěvník pohybuje po stránkách a jaké informace nejvíce hledá. Dále se ŠkoFIN snaží zavést své webové stránky jako další komunikační kanál pro klienty pomocí on-line formulářů. Nové stránky zároveň budou sloužit jako nástroj pro cílenou komunikaci v rámci programu, který podporuje věrnost zákazníků.
„Chtěli jsme nabídnout našim klientům uživatelsky příjemnější verzi s přehlednější strukturou a rozsáhlejšími informacemi“, vysvětluje Dušan Fornůsek – vedoucí odd. Strategického marketingu a PR. „Zároveň jsme kladli při vývoji důraz na to, abychom měli zpětnou vazbu o tom, které informace návštěvníci nejvíce hledají, a do budoucna tomu obsah stránek přizpůsobovali a mohli s našimi klienty tak rozvíjet dlouhodobou spolupráci. A právě toto nám nový web umožní.“, sdělil. Bližší informace jsou na na www.skofin.cz nebo na infolince 800 100 800.

-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.