Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Schumacherův odchod z formule ovlivní i cenu reklamy

Redakce MAM25. 10. 2006

Odchod Michaela Schumachera ze světa formule 1 bude mít vliv i na cenu reklamních bloků při televizních přenosech ze závodů příští sezony. Vlastník vysílacích práv RTL předpovídá snížení sledovanosti a rovněž mírný pokles cen. Carsten Schmidt, šéf sportovního oddělení televize Premiere, očekává pád cen za reklamní spoty o 10 až 30 procent.
“Schumacherův odchod pro nás není potěšující. Se Schumacherem ztrácí RTL i jistý bank,” řekl Florian Ruckert, marketingový ředitel společnosti, která pro RTL prodává reklamu.
Při posledním Schumacherově vystoupení v kariéře na Velké ceně v Brazílii, které dosáhlo maximální sledovanosti 13,44 milionu diváků, se půlminutový reklamní spot v přímém přenosu prodával za 117.000 eur.
Televizím RTL a Premiere vyprší smlouva na konci příští sezony a obě poté hodlají s šéfem formule 1 Berniem Ecclestonem vyjednávat o jejím prodloužení. Chtějí ovšem dosáhnout snížení ceny za vysílací práva.

×

Rada STV šéfa televize nezvolila, vyhlásí nové volby

Starší článek

Rada postižených si stěžuje vysílací radě na spot pro neziskovky

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více