Reklamu pro Vodafone bude vymýšlet Mark/BBDO
Reklamy a kampaně pro mobilního operátora Vodafone bude v nadcházející době vymýšlet reklamní agentura Mark/BBDO. Informoval o tom mluvčí společnosti Jakub Hrabovský. Vodafone byl loni podle monitoringu TNS A-Connect třetím největším inzerentem vůbec, do reklamy v televizi, tisku, rádiích, do venkovní reklamy a v kinech investoval přes 900 milionů korun.
Mark/BBDO zvítězila ve výběrovém řízení na reklamní agenturu Vodafonu a po třech letech tak nahradí agenturu Kaspen, která s firmou spolupracovala od listopadu 2003. “Mark/BBDO má fantastickou kreativní sílu a kvalitní manažerský tým s touhou posunout náš business o krok dále a vytvořit z Vodafonu nejuznávanější značku v České republice,” uvedl viceprezident pro značku a komunikaci mobilního operátora Gary McGuire.
Dodal, že při výběru agentury patřila mezi hlavní kritéria schopnost využívat alternativních konceptů a nových médií a předpoklad zajistit, aby nová agentura neměla problém unést velkou pracovní zátěž, kterou komunikace Vodafonu vyžaduje.
V letošním roce dal podle týdeníku Strategie Vodafone na reklamu do září zhruba 1,13 miliardy korun. Jen za první pololetí směřovalo na televizní prezentaci firmy 437,4 milionu korun a Vodafone byl čtvrtým největším televizním inzerentem za Nestlé, Danone a Procter & Gamble. Vodafone se za prvních šest měsíců stal “skokanem roku”, protože za první pololetí nejvíce navýšil své výdaje na reklamu, a to v souvislosti s přejmenováním z Oskara na Vodafone.