Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Reklamu pro Vodafone bude vymýšlet Mark/BBDO

Redakce MAM18. 10. 2006

Reklamy a kampaně pro mobilního operátora Vodafone bude v nadcházející době vymýšlet reklamní agentura Mark/BBDO. Informoval o tom mluvčí společnosti Jakub Hrabovský. Vodafone byl loni podle monitoringu TNS A-Connect třetím největším inzerentem vůbec, do reklamy v televizi, tisku, rádiích, do venkovní reklamy a v kinech investoval přes 900 milionů korun.
Mark/BBDO zvítězila ve výběrovém řízení na reklamní agenturu Vodafonu a po třech letech tak nahradí agenturu Kaspen, která s firmou spolupracovala od listopadu 2003. “Mark/BBDO má fantastickou kreativní sílu a kvalitní manažerský tým s touhou posunout náš business o krok dále a vytvořit z Vodafonu nejuznávanější značku v České republice,” uvedl viceprezident pro značku a komunikaci mobilního operátora Gary McGuire.
Dodal, že při výběru agentury patřila mezi hlavní kritéria schopnost využívat alternativních konceptů a nových médií a předpoklad zajistit, aby nová agentura neměla problém unést velkou pracovní zátěž, kterou komunikace Vodafonu vyžaduje.
V letošním roce dal podle týdeníku Strategie Vodafone na reklamu do září zhruba 1,13 miliardy korun. Jen za první pololetí směřovalo na televizní prezentaci firmy 437,4 milionu korun a Vodafone byl čtvrtým největším televizním inzerentem za Nestlé, Danone a Procter & Gamble. Vodafone se za prvních šest měsíců stal “skokanem roku”, protože za první pololetí nejvíce navýšil své výdaje na reklamu, a to v souvislosti s přejmenováním z Oskara na Vodafone.

×

“Bobří“ kampaň k povinnému ručení

Starší článek

Češi kupují sportovní zboží ve specializovaných obchodech

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více