Cena za práva na populární britskou reality show Big Brother podle deníku The Guardian nejspíše podraží. Deník píše, že společnost Endemol, která pořad pro britský Channel 4 vyrábí, bude podle jeho zdrojů požadovat za příští dva ročníky až 70 milionů liber ročně (tři miliardy korun). To je téměř dvojnásobek 40 milionů ročně, které stály poslední dva ročníky.
Big Brother se v Británii poprvé vysílal v roce 2000 a na rozdíl od jiných pořadů podobného typu si udržuje vysokou popularitu. V roce 2000 měl seriál devět týdnů, loni to bylo 11 týdnů. Channel 4, který pořad vysílá, nechce překročit délku 13 týdnů. Tvrdý postoj Endemolu podle deníku podporuje to, že o práva na pořad se zajímá konkurenční televize ITV, která má nyní problémy se sledovaností. Firma tedy podle Guardianu vidí příležitost jak pro sebe využít konkurenčního boje. Mluvčí žádné ze zmíněných firem se k článku Guardianu nechtěl vyslovit s odůvodněním, že obchodní jednání je důvěrné.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?