Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Radiokomunikace letos investují do rychlého internetu 200 mil. Kč

Redakce MAM24. 10. 2006

Firma Radiokomunikace letos investuje do rozvoje vysokorychlostního internetového připojení ADSL 200 milionů korun. Společnost chce investici využít k pokrytí 40 procent všech pevných linek do konce letošního roku.
Společnost nabízí ADSL na pevných linkách pronajatých od Telefóniky O2. Podle ředitele marketingu Miroslava Semráda má firma od července každý měsíc čtvrtinový podíl na trhu nových uživatelů ADSL. Většinu na trhu má stále Telefónica, která včetně velkoobchodního prodeje eviduje kolem 450 000 přípojek. Letos na jaře Telefónica oznámila investici do ADSL ve výši 150 milionů Kč.
Radiokomunikace denně prodají kolem 150 nových přípojek. “Masivní investice do nového pokrytí jsou pro nás vzhledem k rychlému růstu počtu zákazníků životní nutností,” dodal Semrád. Do konce roku chce firma na pronajatých linkách od Telefóniky získat 22 000 zákazníků.
V tomto roce Radiokomunikace instalují 112 zařízení na ústřednách, tzv. DSLAM, v 93 lokalitách. Celkem tak získají přístup k 41 procentům všech pevných linek v ČR, při celkovém počtu 163 DSLAM na 144 místech.
“V některých lokalitách už byla kapacita původních DSLAM vyčerpána a museli jsme zde svou kapacitu rozšiřovat,” dodal Semrád. Největší zájem je podle něj v Praze a Ostravě. Velký zájem o své služby ale Radiokomunikace registrují i v místech, kde síť teprve budují.
Tržby společnosti, která je také dominantním poskytovatelem rozhlasového a televizního vysílání, by měly vzrůst z loňských 2,3 miliardy na tři miliardy korun. Po spojení s Tele2 v letošním roce mají Radiokomunikace přes 450.000 zákazníků, což je nejvíce mezi alternativními operátory.

×

Inzerenti se obávají zdražení reklamy na Nově

Starší článek

Stále více lidí konzumuje konkrétní a regionální značky piva

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více