Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

První slyšení v arbitráži mezi ČR a EMV o TV3 začne 18. října

Redakce MAM6. 10. 2006

První předběžné slyšení v arbitráži mezi Českou republikou a lucemburskou společností European Media Ventures (EMV) se uskuteční 18. října v Londýně. Informoval o tom Jaroslav Růžek z tiskového oddělení ministerstva financí. Arbitráž, ve které se EMV domáhá odškodnění ve výši miliardy korun za údajně zmařenou investici do regionální televize TV3, začala loni v srpnu.
Na jednání v Londýně strany sporu spolu s arbitrážním tribunálem projednají procesní otázky týkající se řízení, včetně místa, kde se bude arbitráž konat. Českou republiku ve sporu zastupuje právní kancelář Linklaters. Rozhodcem za ČR byl jmenován Christopher Greenwood.
Je ovšem možné, že arbitráž skončí nakonec dohodou ČR a EMV. Ve středu 27. září se totiž ministr financí Vlastimil Tlustý sešel se zástupci společnosti EMV, aby projednali možnosti ukončení vzájemných sporů v kauze TV3. Tlustý požaduje snížení výše odškodnění.
Jednání měla podle ministerstva financí pokračovat i tento týden, kdy měli zástupci EMV přinést vstřícnější variantu vyřešení sporů. K jednání ovšem MF bližší podrobnosti nesdělilo s odkazem na jejich pokračování a citlivost celé záležitosti. K dalším jednání o uzavření smíru zmocnila Tlustého i vláda na svém zasedání ve středu.
Arbitráž je vedena na základě Mezinárodní dohody o vzájemné podpoře a ochraně investic mezi ČR a Hospodářskou unií belgicko-lucemburskou.
Licenci na TV3 vlastnil Martin Kidnernay; EMV mu pomáhala financovat televizi v letech 2000 a 2001. Poté chtěla, aby Kindernay převedl licenci na lucemburskou firmu KTV, což tehdejší vysílací rada zamítla a naopak posléze povolila, aby licence přešla na RTV Galaxii.
Tuto firmu poté Kindernay prodal GES Media Holdingu a RTV Galaxie na základě licence začala vysílat regionální programy TV Praha a TV Hradec Králové. Kvůli postupu rady se posléze rozhodla EMV a KTV obrátit na soud, který předloni v prosinci rozhodnutí rady o převodu licence na RTV Galaxii zrušil. Licence se tak po třech letech vrátila Kindernayovi, který ale mezitím televizní byznys opustil.
RTV Galaxie začala poté působit jen jako servisní organizace a očekávala, že současná vysílací rada obratem licenci převede na ni zpět. To se nestalo a nakonec loni v polovině července TV Praha a TV Hradec Králové kvůli finančním ztrátám skončily a Kindernay posléze opětovně nabytou licenci vrátil zpět vysílací radě.

×

Internet mění všechny formy marketingu

Starší článek

Sky Europe vyzývá ČSA na souboj

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více