První Bubínky pro české agentury – novinky z Portorože

5. 10. 2006 12:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Reklama
SDG

V úterý 3. října byly na slavnostním ceremoniálu ve slovinské Portoroži rozdány první Bubínky v rámci festivalu Golden Drum. Ceny se rozdávaly v kategoriích reklamních a mediálních kampaní, promotion, interaktivní reklamy, desogm & art a tzv. open ad neboli nerealizovaná reklama. Prestižní cenu Golden Watch v sekci reklamních kampaní – skupině E získalo devět kampaní: „Johnny 11 Fingers“ pro Heyah, „DaKino Film Festival“ pro DaKino Film Festival, „Freedom of Speech“ pro Amnesty International, „Money“ pro GE Money Bank (Mark BBDO), „Good/Bad“ pro AOL, „Books we heard about“ pro Bookfest, „Made in Romania“ pro MTV Romania, „Greater thing“ pro Maggi a „Adidas +10 Campaign“ pro Adidas.
V kategorii mediálních kampaní putoval Zlatý bubínek pražské agentuře Euro RSCG za reklamu na ústní vodu Listerine pro farmaceutickou společnost Pfizer (Euro RSCG s ní před deseti dny uspěla na festivalu Golden Hammer v Lotyšsku). Stříbrné bubínky udělila porota kampaním „A day with no design“ pro MTV3 TV Channel, „Breast The wrong working environment campaign“ pro portál Jobsintown.de, „Ghost Game“ pro Playstation 2 (Sony) a „Please Don’t“ pro rakouskou EU platformu nevládních organizací. Bronzové bubínky si zasloužily kampaně „New Year’s address“ pro Budweiser Budvar, „Got balls? 2“ pro německou Lufthansu , „Hey, its time to enjoy the sky dome“ pro Fiat, „Freedom of Speech – Posters“ pro Amnesty International a guerillová kampaň na film Restart, na níž se podílela agentura Publicis Prague. V kategorii internetové reklamy vyhrála Zlatý bubínek londýnská Leo Burnett s kampaní „Camera Phone“ pro www.notlooking.co.uk. Hlavní cena v sekci TV& film promo putovala za francouzskou agenturou BETC Euro RSCG za reklamu pro kabelovou TV stanici Canal+. Zlatý bubínek za design & art direction vyhrála vídeňská agentura Jung von Matt/Donau s prací „Model maker’s fair sandwich“ pro Reed Messe Vienn. V kategorii open ad neuspěla žádná z českých agentur.

-mat-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.