Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

První Bubínky pro české agentury – novinky z Portorože

Redakce MAM5. 10. 2006

V úterý 3. října byly na slavnostním ceremoniálu ve slovinské Portoroži rozdány první Bubínky v rámci festivalu Golden Drum. Ceny se rozdávaly v kategoriích reklamních a mediálních kampaní, promotion, interaktivní reklamy, desogm & art a tzv. open ad neboli nerealizovaná reklama. Prestižní cenu Golden Watch v sekci reklamních kampaní – skupině E získalo devět kampaní: „Johnny 11 Fingers“ pro Heyah, „DaKino Film Festival“ pro DaKino Film Festival, „Freedom of Speech“ pro Amnesty International, „Money“ pro GE Money Bank (Mark BBDO), „Good/Bad“ pro AOL, „Books we heard about“ pro Bookfest, „Made in Romania“ pro MTV Romania, „Greater thing“ pro Maggi a „Adidas +10 Campaign“ pro Adidas.
V kategorii mediálních kampaní putoval Zlatý bubínek pražské agentuře Euro RSCG za reklamu na ústní vodu Listerine pro farmaceutickou společnost Pfizer (Euro RSCG s ní před deseti dny uspěla na festivalu Golden Hammer v Lotyšsku). Stříbrné bubínky udělila porota kampaním „A day with no design“ pro MTV3 TV Channel, „Breast The wrong working environment campaign“ pro portál Jobsintown.de, „Ghost Game“ pro Playstation 2 (Sony) a „Please Don’t“ pro rakouskou EU platformu nevládních organizací. Bronzové bubínky si zasloužily kampaně „New Year’s address“ pro Budweiser Budvar, „Got balls? 2“ pro německou Lufthansu , „Hey, its time to enjoy the sky dome“ pro Fiat, „Freedom of Speech – Posters“ pro Amnesty International a  guerillová kampaň na film Restart, na níž se podílela agentura Publicis Prague. V kategorii internetové reklamy vyhrála Zlatý bubínek londýnská Leo Burnett s kampaní „Camera Phone“ pro www.notlooking.co.uk. Hlavní cena v sekci TV& film promo putovala za francouzskou agenturou BETC Euro RSCG za reklamu pro kabelovou TV stanici Canal+. Zlatý bubínek za design & art direction vyhrála vídeňská agentura Jung von Matt/Donau s prací „Model maker’s fair sandwich“ pro Reed Messe Vienn. V kategorii open ad neuspěla žádná z českých agentur.

-mat-

×

Blesk mění šéfredaktora, přichází Mužík

Starší článek

ČT odvysílá vyhlášení televizních cen Elsa 2006

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Šlechta mezi oříšky. Nutline se ukazuje na dobových portrétech

Agentura McCann Prague stylizuje v online kampani produkty společnosti Intersnack do rolí panovníků. Koncept má podpořit hodnotu značky Nutline.
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více