Novou PR agenturou pracující pro společnost Samsung se stane Ogilvy Public Relations. Informoval o tom Martin Jiránek z Ogilvy PR s tím, že spolupráce odstartuje od listopadu. Agentura bude pro Samsung zajišťovat veškerou mediální komunikaci firmy. Samsung vybral novou agenturu v tříkolovém výběrovém řízení. Kromě vítěze se tendru zúčastnil Media Trust, 4net, Pleon Impact, East Side Consulting, B.I.G. a Creo. „S novou agenturou chceme pokračovat v prosazování strategických cílů pro jednotlivé segmenty našich výrobků. U našeho nového partnera jsme především ocenili jeho zkušenosti v oboru technologií a shodný pohled na budoucí prezentaci Samsungu,“ uvedla komunikační specialistka společnosti Samsung Ivona Živná. Jihokorejský koncern Samsung Electronics je největší světový výrobce paměťových čipů a třetí největší výrobce mobilů. Kromě toho vyrábí ploché televizory, přehrávače digitálních hudebních nahrávek MP3 a laptopy.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).