PR aktivity bude pro Samsung zajišťovat agentura Ogilvy

30. 10. 2006 14:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novou PR agenturou pracující pro společnost Samsung se stane Ogilvy Public Relations. Informoval o tom Martin Jiránek z Ogilvy PR s tím, že spolupráce odstartuje od listopadu. Agentura bude pro Samsung zajišťovat veškerou mediální komunikaci firmy. Samsung vybral novou agenturu v tříkolovém výběrovém řízení. Kromě vítěze se tendru zúčastnil Media Trust, 4net, Pleon Impact, East Side Consulting, B.I.G. a Creo. „S novou agenturou chceme pokračovat v prosazování strategických cílů pro jednotlivé segmenty našich výrobků. U našeho nového partnera jsme především ocenili jeho zkušenosti v oboru technologií a shodný pohled na budoucí prezentaci Samsungu,“ uvedla komunikační specialistka společnosti Samsung Ivona Živná. Jihokorejský koncern Samsung Electronics je největší světový výrobce paměťových čipů a třetí největší výrobce mobilů. Kromě toho vyrábí ploché televizory, přehrávače digitálních hudebních nahrávek MP3 a laptopy.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.