Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Povinné ručení: Callin mění strategii

Redakce MAM30. 10. 2006

TITULEK50: Callin mění strategii
Pojišťovna Callin, jejíž vstup na trh ohlašovala loni v září rozsáhlá kampaň, avizovala nyní změnu své obchodní strategie. Dosud tato pojišťovna, jejímž hlavním benefitem je sjednávání smluv přes internet nebo telefon, nabízela pouze povinné ručení České pojišťovny, speciálně připravené právě pro přímé kanály prodeje. Od října letošního roku však bude Callin poskytovat celkem deset produktů povinného ručení od devíti pojišťoven, které je v současné době nabízejí: Allianz, Česká podnikatelská pojišťovna, Česká pojišťovna, ČSOB Pojišťovna, Generali, Kooperativa, Triglav, Uniqa, Wüstenrot a samozřejmě Callin.

MEZITITULEK: Vyberte a sjednejte
Prostřednictvím internetu zavádí Callin také možnost srovnávání těchto produktů mezi sebou. Jedná se o tzv. model agregátor. Těch na českém trhu funguje už několik. Mimo dva z deseti produktů, které od minulého úterý portál Callin nabízí, mají klienti možnost si vybrané povinné ručení rovnou sjednat přes internet nebo po telefonu.

MEZITITULEK: Kampaň přes internet a rádio
Rozšíření služeb je strategicky naplánováno na konec roku, protože právě v tomto období uvažuje o změně pojišťovny nejvíce řidičů. “Nové portfolio produktů propaguje rozhlasová a internetová kampaň, která potrvá zhruba do konce roku. Bannery a odkazy se budou objevovat na stránkách Tiscali, Auto.cz a Sauto.cz portálu Seznam,” uvedl Martin Picek, marketingový manažer Callinu.

MEZITITULEK: Nejistota
Podle slov ředitele společnosti Filipa Kahouna by chtěl Callin v následujících etapách stejným způsobem poskytovat i další pojistné produkty. Na seznamu je havarijní a úrazové pojištění, pojištění domácnosti, staveb, odpovědnosti a také cestovní pojištění, které si lze přes Callin objednat už nyní, ale pouze od dvou pojišťoven. Je však otázka, nakolik se Callinu porovnávání ostatních pojistných produktů bude dařit. Povinné ručení a cestovní pojištění jsou totiž jedny z nejjednodušších pojistných produktů. Při komparaci ostatních druhů pojištění je ale třeba zohledňovat desítky parametrů.

×

Zakladatelé Skype chtějí mít na webu i televizní vysílání

Starší článek

Mediacom je celoevropskou mediální agenturou UniCredit Group

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více