Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Podíl Novy v minulém týdnu po téměř dvou letech překročil 50 %

Redakce MAM31. 10. 2006

Podíl Novy na sledovanosti v hlavním večerním čase v minulém týdnu překročil po téměř dvou letech hranici 50 procent. Informovala o tom mluvčí Novy Veronika Šmítková. Naposledy se tak stalo v posledním týdnu roku 2004, kdy byl podíl Novy vyšší o více než procentní bod. Souhrnné výsledky za minulý týden za všechny celoplošné televize zveřejní Asociace televizních organizací v příštích dnech.
V hlavním čase mezi 19:00 a 23:00 dosáhl podíl Novy 50,4 procenta. Ve věkové skupině lidí od 15 do 54 let, na níž se v poslední době začala zaměřovat včetně prodeje reklamních časů, měla Nova podíl na divácích 54 procent. “Ve skupině 15 až 54 se jedná o třetí nejúspěšnější týden od roku 2002,” uvedla Šmítková.
Podle Šmítkové se na rekordních výsledcích podílely zejména premiéry prvních dvou dílů druhé řady seriálu Pojišťovna štěstí, další díly Ordinace v růžové zahradě či premiérové uvedení celovečerního filmu Petra Zelenky Příběhy obyčejného šílenství.
Co se týče svých rekordních týdenních podílů na sledovanosti v prime time u ostatních stanic, nejlépe si letos ČT1 vedla ve 29. týdnu, kdy její podíl dosáhl 26,5 procenta. Letošní rekord ČT2 pochází ze sedmého týdne, kdy díky zimním olympijským hrám sledovalo ČT2 v průměru 20,9 procenta lidí ze všech diváků u obrazovek. Letošní nejvyšší podíl Primy byl 23,6 procenta v letošním druhém týdnu roku.

×

Evropská vysílací unie si stěžuje na program olympiády v Pekingu

Starší článek

BBC zahájila před 70 lety první pravidelné televizní vysílání

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více