Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Oděvní firma Vögele chce do ČR

Redakce MAM11. 10. 2006

Švýcarský obchodník s oděvy Vögele plánuje v rámci plánu expanze otevřít první obchody v České republice, Polsku a Maďarsku, které mají otestovat poptávku v oblasti. Expanzní plán se má naplnit do konce roku 2007. Uvedl to v  rozhovoru pro agenturu Reuters generální ředitel společnosti Daniel Reinhard. Společnost se specializuje na levnější módní oblečení.
Vögele chce expanzí do zemí střední Evropy zvýšit své tržby a omezit svoji závislost na nevypočitatelném vývoji počasí v západní Evropě. Počasí ovlivňuje nákupní chování zákazníků hlavně na klíčových trzích ve Švýcarsku a Německu.
Rok 2007 se má stát rokem, kdy firma dokončí svůj plán expanze. Od dalšího roku firma podle Reinharda očekává růst tržeb, i když zisková marže, tedy podíl zisku na tržbách, se kvůli expanzi z počátku příliš měnit nebude. Podle Reinharda by také neměl být pro firmu z finančního hlediska problém otevřít až 100 nových obchodů ročně.
Tržby společnosti jsou nyní hodně závislé na vývoji počasí. Chladnější jaro v letošním roce způsobilo, že tržby v prvním pololetí klesly o šest procent, protože část nabízeného oblečení neodpovídala vývoji teplot. Neobvykle teplý podzim pak odradil zájemce od nákupu zimního oblečení.
Čistý zisk společnosti v prvním pololetí letošního roku klesl o 60 procent na 13,5 milionu švýcarských franků (239,3 milionu Kč). Tržby činily 628 milionů franků. Akcie společnosti od počátku letošního roku klesly o necelá dvě procenta, zatímco v roce 2005 se jejich hodnota téměř zdvojnásobila.

×

Instantní polévka se proměnila ve zlato

Starší článek

Průzkum: Češi jsou při nakupování nadprůměrně inteligentní

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více