Novou mluvčí Unipetrolu Lagronová

5. 10. 2006 10:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novou tiskovou mluvčí Unipetrolu se od října stala bývalá mluvčí ministerstva školství Michaela Lagronová (30).
Lagronová pracovala na ministerstvu školství od roku 2002 v odboru vnějších vztahů a komunikace. Od srpna 2004 pak působila jako tisková mluvčí. Předtím pracovala v týdeníku Instinkt, kam odešla z redakce publicistiky České televize, kde externě pracovala od srpna 1998 do června 2001. Vystudovala mezinárodní teritoriální studia na Fakultě sociálních věd Karlovy univerzity. Vystudovala také marketing a sociální komunikaci na Univerzitě T. Bati ve Zlíně.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.