Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Nová kampaň na zavazadla Samsonite

Redakce MAM9. 10. 2006

10obr_samsonite_black.jpgIsabella a Elettra Roselliniovy-Wiedemannovy se staly hlavními protagonistkami nové tiskové kampaně na kolekci zavazadel Samsonite Black Label Vintage. Kreativita byla svěřena reklamní agentuře TBWA.
Slavná herečka a modelka Isabella Rosellini, která je dcerou Ingmar Bergmannové a italského režiséra Roberta Roselliniho, v minulosti figurovala na titulních stránkách předních módních magazínů jako Harper’s Bazaar, Vanity Fair nebo Marie Claire. Čtrnáct let byla také tváří značky Lancome. Se svým druhým manželem Johnem Wiedemannem má dceru Elettru, která se rovněž věnuje modelingu. Reklamní fotografie, na kterých matka a dcera společně pózují, by je měly zachycovat jakožto zkušené cestovatelky z lepších kruhů. Snímky pořizoval na palubě letadla fotograf Norman Jean Roy. “Kolekce Samsonite Black Label Vintage je inspirována dobou 30. let, kdy bylo cestování zálibou zámožnějších vrstev. Isabella a Elettra přesně vystihují hlavní rysy nové kolekce, tedy eleganci a vznešený půvab,” osvětlil výběr modelek Quentin Mackay, kreativní ředitel Samsonite. Zavazadla nové kolekce vynikají bohatě členěným vnitřkem, který umožňuje pohodlné uložení oděvů. Jsou vyrobeny z textilu a obohaceny o detaily z pravé kůže a kovu.


 

×

První slyšení v arbitráži mezi ČR a EMV o TV3 začne 18. října

Starší článek

Nové bulvární deníky si polepšily

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více