Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Němci chtějí pokuty za nedovolená volání call center

Redakce MAM23. 10. 2006

Nabídky služeb, zahraničních cest nebo pojišťoven nezřídka obtěžují majitele německých telefonních nebo mobilních linek. Nevyžádaná telefonická reklama je přitom už dva roky v Německu zakázaná. Příslušný zákon ovšem neobsahuje žádné sankce, a proto se poslanci chystají úpravu zpřísnit.
“Napříč politickým spektrem jsme zajedno v tom, že nedovolená volání třeba večer nebo o víkendech velmi obtěžují,” říká expertka vládní strany CDU Julia Klöcknerová. Parlamentní výbor pro ochranu spotřebitelů se už proto vyslovil pro sankce a pokuty. Dosavadní zákon z roku 2004 považují poslanci za neúčinný.
Zatím nedořešeným problémem ale je, že nelegálně fungující call centra zpravidla volaným svá čísla skrývají, nebo volají ze zahraničí. Pak je obtížné někoho pokutovat. Přesto chtějí zákonodárci novelu podniknout.
Německé zájmové sdružení Fórum call center (CCF) spíše sází na kodex cti, který by centrům přesně vymezil, kdy je volání dovolené a kdy ne. Podobné seberegulaci však německé ministerstvo spravedlnosti nedůvěřuje.

×

Hrubé výdaje firem na reklamu do září stouply na 32,8 miliardy Kč

Starší článek

V USA ruinuje nutkavé nakupování miliony lidí

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více