Návštěvnost internetu v srpnu stoupla

2. 10. 2006 08:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Počet návštěvníků tuzemských internetových stránek v srpnu stoupl o téměř pět procent na 4,59 milionu. O čtyři procenta na 3,51 milionu se pak zvýšila návštěvnost tuzemských uživatelů. Vyplývá to z pravidelné statistiky NetMonitor.
Návštěvnosti v druhé polovině prázdnin pomohlo chladnější počasí. Lidé si také v srpnu berou méně dovolenou a konec měsíce již bývá ve znamení příprav na školu, uvedl analytik portálu Centrum.cz Miroslav Kůta.
Největší portál Seznam.cz zaznamenal v srpnu proti předchozímu měsíci nárůst o téměř pět procent na 3,63 milionu lidí. Druhý skončil zpravodajský server Seznamu a deníku Právo Novinky s 2,38 milionu uživatelů, což je o čtyři procenta více, než v červenci. Portál Centrum.cz ohlásil nárůst návštěvnosti o 7,5 procenta na 2,09 milionu návštěvníků.
Podle NetMonitoru tvořilo českou internetovou populaci v srpnu téměř 3,6 milionu lidí.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.