Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Nabídku v tendru ČT na vymáhání poplatků podal jeden uchazeč

Redakce MAM17. 10. 2006

Dokumentaci k soutěži České televize na vymáhání televizních poplatků si vyzvedlo šest zájemců, nabídku v termínu však podal pouze jeden uchazeč. S ním nyní ČT jedná, ale smlouvu uzavře pouze tehdy, půjde-li o výhodnou zakázku pro televizi. Informoval o tom mluvčí ČT Martin Krafl v reakci na zprávu dnešního vydání týdeníku Euro, která soutěž zpochybňuje.
Tendru se podle Eura zúčastnila jediná firma, a to advokátní kancelář JUDr. Dalibor Kalcso z Hradce Králové. Ta by měla vymáhat dluhy přibližně od 50 000 neplatičů. Podle Eura se tendrů na vymáhání dluhů obvykle účastní několik renomovaných firem.
Česká televize uvedla, že soutěž byla vyhlášena v souladu se zákonem o veřejných zakázkách. Byla zveřejněna standardním způsobem na www.centralniadresa.cz, uvedl Krafl.
Podle Eura však renomované firmy o vyhlášení soutěže nevěděly. “To, že tendr probíhá, jsme nezachytili, i když všechny veřejné zdroje pravidelně sledujeme. Tato soutěž byla totiž vyhlášena jen prostřednictvím málo používané rubriky internetových stránek informujících o veřejných zakázkách,” řekl Euru předseda představenstva společnosti Credit Management Martin Horák.

×

Plzeňský Prazdroj zdraží sudová piva, ostatní pivovary vyčkávají

Starší článek

VLP spouští týdeník na jihu Čech

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více