Na UPC Direct budou lidé moci hrát interaktivní TV hry

13. 10. 2006 12:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Přes digitální satelitní televizi UPC Direct budou lidé moci bezplatně hrát interaktivní hry, například Sudoku. Službu spouští UPC v těchto dnech a pro začátek nabídne lidem na výběr tři hry. Druhý z poskytovatelů digitální satelitní televize Digi TV podobnou službu podle dostupných informací zatím nenabízí.
„Nezůstane ovšem jen u těchto tří her, UPC Direct bude herní nabídku průběžně doplňovat,“ sdělil generální ředitel UPC Václav Bartoň.
Hrát hry mohou lidé, kteří UPC Direct přijímají prostřednictvím set-top boxu Philips DSR 4101. „Týká se to zhruba více než 100 000 zákazníků,“ upřesnil mluvčí UPC František Malina. Kolik zavedení služby firmu stálo, není možné podle něj uvést. Nejlevnější balíček programů Rodina stojí zájemce 689 korun měsíčně.
Interaktivní hry a další aplikace umožňuje právě digitální TV vysílání. Například v případě zemského digitálního vysílání DVB-T bude zřejmě možné v budoucnu přes set-top boxy hrát nejen hry, ale například sázet či posílat maily.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.