Na trh vstoupí nový bulvární týdeník

11. 10. 2006 10:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nový bulvární týdeník s názvem Paparazzi začne vydávat příští týden vydavatelství RF Hobby. Zaměřit se chce především na dívky a ženy ve věku 15-45 let. Podle sdělení vydavatele vychází koncepce týdeníku z formátu, který je v zahraničí úspěšný, v ČR však zastoupen není. Titul chce stavět především na originálních fotografiích převážně českých celebrit. Do přípravy titulu chce zapojit i čtenáře a motivovat je finanční odměnou. Tištěný náklad prvního vydání je 150 000 výtisků, cena standardní inzertní celostrany představuje 89 000 Kč, prodejní cena 19,90 Kč. Titul bude vycházet v rozsahu 68 stran.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.