Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Na PlayStation s těžším kalibrem

Redakce MAM9. 10. 2006

Xbox 360 nasadí na konci roku ostré tempo, chce totiž uhnat svého konkurenta PlayStation. Ačkoli se bude PlayStation 3 od Sony prodávat až do jara 2007 pouze v USA a v Japonsku, launchoval Microsoft celoevropskou kampaň na podporu své herní konzole před několika dny.
Základ kampaně tvoří televizní spot, v němž hrají hlavní roli mladíci pronásledovaní policií. Na konci spotu se ukáže, že se jedná o útěk před policií ulicemi Bukurešti, který je součástí hry na “policajty a zloděje”. Tento imageový spot poběží podle ředitele marketingu a prodeje pro Xbox v Německu Martina Bachmayera tři měsíce, tzn. až do konce roku, na všech německých soukromých televizních stanicích.
Vedle tohoto hlavního spotu se pak v rámci jednoho reklamního bloku budou vysílat také další, 20-30sekundové spoty, jež budou představovat další vybrané hry pro Xbox. Kromě televize se v rámci této kampaně inzerce objeví též v tisku, v kinech a na internetu. Součástí komunikace budou rovněž eventy.


08obr_Xbox.jpg

Munice více než dvojnásobná
“Ve srovnání s kampaní spojenou s uvedením Xboxu 360 na trh na konci minulého roku jsme náš mediální rozpočet více než zdvojnásobili, z necelých 10 milionů eur na více než 20 milionů eur,” uvedl Martin Bach-mayer. Cílem je přesvědčit spotřebitele, aby si koupili tuto novou verzi herní konzole Xbox 360. Portfolio programů tvoří především hry s fotbalovou tematikou, akční a rodinné tituly.
Podle Bachmayera také Microsoft zvýší dodávky svých konzolí na vánoční trh. Do konce června tohoto roku prodala společnost celosvětově 5 milionů těchto herních konzolí, 1,3 milionu pak v Evropě. Ve druhém pololetí hodlá prodat dalších 5 milionů kusů, přičemž chce výrazně zvýšit prodeje právě v Evropě.

Zpracováno podle časopisu Werben & Verkaufen

×

První slyšení v arbitráži mezi ČR a EMV o TV3 začne 18. října

Starší článek

Nové bulvární deníky si polepšily

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více