Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Módní firmy přilákaly do reklamy další celebrity

Redakce MAM2. 10. 2006

Módní a kosmetické firmy během podzimní sezóny definitivně potvrzují, že víc než modelky je při propagaci nových výrobků zajímají známé tváře ze světa filmu a populární hudby.
Novým podzimním módním kampaním teď vévodí i uznávané mezinárodní hvězdy, které dosud reklamou veřejně opovrhovaly.

MEZITITULEK: Slavná tvář láká k utrácení
Zřejmě největším překvapením je angažmá Julie Robertsové v podzimní kampani proslulé italské módní firmy Gianfranco Ferré: nejlépe placená hollywoodská herečka se totiž propojení svého jména s konkrétní módní značkou dlouhá léta bránila.
Módní a kosmetické společnosti se nebojí do hereček pořádně investovat, a to i přesto, že je celebrity vyjdou mnohonásobně dráž než řadové modelky.
Příčina je zřejmá: exkluzívní spolupráce módní značky s výraznou osobností pronikne do povědomí potenciálních spotřebitelů okamžitě a zvyšuje prestiž výrobku. Zákazníky láká představa, že používají stejné výrobky jako jejich filmový idol. Marketingová strategie funguje dokonale.
Oscarové herečky Hilary Swanková či Charlize Theronová tak propagují parfémy francouzských značek Guerlain Paris a Christian Dior, jejich kolegyně Penelope Cruzová a Scarlett Johanssonová zase letos na podzim ovládají všechny televizní spoty i billboardy propagující nové výrobky značky L’Oréal.
Kosmetický gigant Estée Lauder si pro další sezónu zvolil Gwyneth Paltrowovou, Salma Hayeková je zase exkluzívní tváří kosmetiky Avon. Některé firmy si herečky dokonce “pojistily” na několik let dopředu. Mnohamiliónový honorář inkasuje Liv Tylerová díky lukrativnímu pětiletému kontraktu s firmou Givenchy, Chanel podobným způsobem získal pro spolupráci Nicol Kidmanovou.

MEZITITULEK: Madonna prý nosí H&M
Ovšem nejen ty nejluxusnější módní a kosmetické firmy si vybírají mezi slavnými osobnostmi. Upozornit na sebe tímto osvědčeným způsobem chtějí i levnější řetězce. Svět před několika týdny zaplavila aktuální kampaň švédské společnosti H&M. Výrobce levného módního oblečení pro novou kampaň získal Madonnu.
V době, kdy byla popstar na mezinárodním turné Confessions, se celý svět ze všudypřítomné reklamní kampaně dozvěděl, že “Madonna loves H&M”.
Španělská firma Mango přispěchala s podobným útokem na spotřebitele: její podzimní kolekci oblékla herečka Milla Jovovichová. Oděvní firma S.Oliver zase “ulovila” zpěvačku Anastaciu. Umělkyně, která nedávno překonala rakovinu prsu, teď pro německou firmu dokonce navrhuje oblečení.
Trend celebrit v reklamě však zdaleka neplatí jen v zahraničí: módní kolekce na podzim propagují i některé české herečky. Značka C&A nejprve získala Annu Gei-slerovou, nyní její oblečení prezentuje Tereza Brodská. Známé seriálové tváře získal Baťa – jeho obuv v současné době propagují Linda Rybová a Tomáš Krejčíř.

Hospodářské noviny, 2.10. 2006, autor: Irena Zemanová

×

Soutěž České pivo 2006 vyhrál mezi ležáky Litovel Premium

Starší článek

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 39. týden 2006

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více