Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Mobily za korunu

Redakce MAM20. 10. 2006

Mobilní operátoři budou o letošních Vánocích lákat nové zákazníky na mobilní telefony za symbolickou jednu korunu. Zatímco T-Mobile od začátku října nabízí mobil každému novému tarifnímu zákazníkovi, Telefónica O2 získání dárku spojila s nabídkou rychlého internetu ADSL. Vodafone svou nabídku představí během několika týdnů.
Letos odstartovaly Vánoce u mobilních operátorů o několik týdnů dříve. Loni spustili své kampaně až na začátku listopadu.
T-Mobile rozdává přístroje Nokia 1600 nebo Sony Ericsson J220i novým tarifním zákazníkům nebo uživatelům, kteří přejdou z předplacené karty na tarif. Podmínkou je aktivace služby Happy Partner a složení zálohy 1000 korun, kterou uživatel získá nejpozději ve 4. vyúčtování služeb. Vedle toho mohou noví zákazníci podle zvoleného tarifu získat až 5000 volných minut pro volání a 5000 bezplatných SMS v rámci sítě T-Mobile.
Telefónica O2 připravila telefon LG KG 110 pro prvních 30 tisíczákazníků, kteří si od příštího týdne objednají některou ze služeb Internet Expres nebo Internet Expres Extreme. Uživatelé navíc získají předplacenou kartu s volným kreditem nebo si mohou aktivovat některý z tarifů O2 Simple. Zákazníci, kteří si pořídí novou předplacenou kartu O2 TXT pak budou moci dvakrát získat dvojnásobek kreditu, který si dobijí, maximálně dvakrát tisíc korun, uvedl mluvčí Martin Žabka.
Mluvčí Vodafonu Jakub Hrabovský zatím pouze naznačil, že firma chce v rámci nové strategie nabízet služby bez dodatečných podmínek a závazků a tato strategie by se měla projevit i ve vánoční nabídce. Firma zároveň plánuje změnit model péče o nynější zákazníky, aby v něm hráli hlavní roli, a trvale se o ně starat lépe než o nové.
Výrobce mobilních přístrojů Motorola nedávno představil pro tuzemský vánoční trh šest nových telefonů. Během října by podle ředitele divize mobilních telefonů v ČR měla telefony pro konec roku dodat všem třem tuzemským operátorům.
Poslední čtvrtletí bývá pro mobilní operátory nejsilnější částí roku. Loni od října do prosince získali téměř 400 tisíc nových zákazníků.

×

Finanční produkty on-line šetří čas i peníze

Starší článek

ČT24 může přijímat každá šestá domácnost, ČT4 Sport každá osmá

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více