Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Mobilní Vánoce musí mít něco zdarma

Redakce MAM31. 10. 2006

Nechci slevu zadarmo. Dnes už zlidovělá věta českých klasiků se drží i vánočních nabídek mobilních operátorů. Něco zadarmo dává každá z firem. Chce za to věrnost v podobě písemné smlouvy na půl roku až dva roky.
Nejméně násilně si zavazuje zákazníky Vodafone. “Zákazník nepodepisuje žádnou písemnou smlouvu. Dárek dostává v případě, že řádně využívá dohodnutý tarif po dobu alespoň šesti měsíců,” říká mluvčí Vodafonu Jakub Hrabovský.
T-Mobile a O2 jsou pragmatičtější a dárky rozdávají až po podepsání smlouvy. Nejkratší možná doba je půl roku jako u Vodafonu, ale stále se ještě používá i maximální délka dva roky.
To například v případě vánoční nabídky T-Mobile. Ten slibuje novým stálým zákazníkům pět tisíc minut a stejný počet textových zpráv do vlastní sítě – zadarmo. Podmínkou je právě podpis smlouvy na dva roky. Doba čerpání je závislá na výši tarifu. K tomu česká mobilní dvojka přidává telefony zdarma, pokud si klient pořídí službu pro volání s partnerem.
“Na slevy slyší stále méně lidí a operátoři tak musí vymýšlet stále nové triky, jak lidi zaujmout,” komentuje nabídky zadarmo Eda Kauba z reklamní agentury Euro RSCG.
O2 díky nedávnému spojení mobilní a fixní části do jedné firmy navíc přidává do víkendového bezplatného volání i minuty zdarma na domácí pevné telefony. Za půlroční úpis na využívání služeb rozdává šest nebo dvanáct měsíců bezplatného víkendového volání v síti O2. Tři měsíce dá O2 i novým majitelům pevné linky.
I když všichni operátoři cílí své nabídky především na lukrativnější pravidelné klienty, nezapomínají na majitele předplacených karet. Pořád jich je totiž z celkového počtu skoro dvě třetiny.
O2 novým majitelům předplacených karet dvakrát věnuje stejnou částku, kterou si dobíjí svůj kredit. Vodafone zase vymyslel takzvanou divokou kartu, kde je volání v rámci Vodafonu za necelé tři koruny za minutu. T-Mobile zase na půl roku nabídne volání o víkendu do vlastní sítě za korunu.
Operátoři připravují i nabídku nových telefonů, protože mobil je podle jejich průzkumu stále vděčným dárkem pod stromečkem. O2 dává mobil za korunu k objednávce internetového připojení, Vodafone má telefony od 77 korun.
Vánoční kampaně stojí operátory stovky miliónů. Například Vodafonu letos pomůže Petr Čtvrtníček. “Za reklamu během Vánoc utratíme téměř dvakrát více než v běžném období,” potvrzuje Hrabovský. Operátoři patří k největším inzerentům v zemi, s celkových 17 miliard reklamních výdajů za rok připadá pětina na operátory.

Čím lákají operátoři zákazníky


Hospodářské noviny, 31.10. 2006, autor: Jan Cizner

×

Pošta ztratila dominantní postavení v distribuci novin a letáků

Starší článek

Využívání internetu se bude nejrychleji zvyšovat v Asii

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více