Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Minulý týden stoupla sledovanost ČT2

Redakce MAM5. 10. 2006

V minulém týdnu stouply podíly na sledovanosti v hlavním večerním čase i přes celý den ČT2, ČT24 a ČT4 Sport. Naopak pokles v obou sledovaných časech zaznamenaly Nova a Prima. Vyplývá to z údajů, které zveřejnila Asociace televizních organizací (ATO) na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Své podíly na celodenní sledovanosti zvedly všechny čtyři programy České televize. ČT2 si polepšila o šest desetin na 8,2 procenta, ČT1 pak o tři desetiny na 21,3 procenta. Podíl ČT24 stoupl o 11 setin na půl procentního bodu, u ČT4 Sport byl nárůst osm setin a jeho podíl dvě desetiny bodu. Nova ztratila devět desetin a její podíl se snížil na 42,1 procenta, Prima si pohoršila o dvě desetiny na 20,9 procenta.
V hlavním čase mezi 19:00 a 23:00 stoupl podíl ČT2 o 1,7 bodu na 7,7 procenta. Polepšila si i ČT24, a to o 11 setin na 0,37 bodu a ČT4 Sport, jehož podíl stoupl o 13 setin na čtvrt procentního bodu. ČT1 ztratila setinu a její podíl byl prakticky stejný jako o týden dříve, tedy pětina ze všech diváků u obrazovek. Podíl Novy klesl o 1,7 bodu na 47 procent, u Primy byl pokles osm setin a její podíl 19,5 procenta.
Všech 20 nejsledovanějších pořadů v minulém odvysílala Nova. Nejvíce lidí si vybralo nedělní Televizní noviny, bylo jich přes 2,9 milionu, což představuje 34,5 procenta dospělé populace. Také v případě ČT byla nejsledovanějším pořadem hlavní nedělní zpravodajská relace; Události zhlédlo necelých 1,4 milionu lidí.
Zhruba o 100 000 diváků méně vidělo nejsledovanější pořad Primy, kterým byl čtvrteční díl seriálu Rodinná pouta 2. Z nabídky ČT2 nejvíce zaujal pondělní francouzský dokument Tokio: den, kdy skončila válka, který sledovalo zhruba 650 000 lidí.

×

Velký bratr z nákupního košíku

Starší článek

Polovina Čechů před koupí mobilu navštíví internet

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více