Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Minulý týden stoupla sledovanost ČT1 a ČT2

Redakce MAM26. 10. 2006

V minulém týdnu si ve svých podílech na diváckém zájmu v hlavním večerním čase i přes celý den polepšily stanice ČT1 a ČT2. Naopak Prima si v obou sledovaných časech pohoršila. Vyplývá to z údajů, které zveřejnila Asociace televizních organizací (ATO) na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
V hlavním čase mezi 19:00 a 23:00 sledovalo ČT1 v průměru 22 lidí z každé stovky, což je nepatrně více než o týden dříve. O devět desetin stoupl podíl ČT2, a to na 8,5 procenta. Ostatní stanice zaznamenaly pokles. Podíl Primy klesl o 1,2 bodu na 18,3 procenta, podíl Novy pak o čtyři desetiny na 46 procent. Podíl ČT24 se snížil o šest setin na 0,45 bodu, podíl ČT4 Sport pak o devět setin na 0,16 bodu.
Podíl ČT1 na celodenní sledovanosti se zvýšil o čtyři desetiny na 22,7 procenta. ČT2 si vylepšila skóre o devět desetin bodu a její podíl byl 8,6 procenta. Nárůst, o desetinu, zaznamenala i Nova, a sledovalo ji tak 41 lidí z každé stovky. Podíl Primy klesl o 1,4 bodu na 20,7 procenta, podíl ČT24 se snížil o setinu na 0,62 bodu. Podíl ČT4 Sport byl 17 setin bodu, což je pokles o tři setiny oproti týdnu předtím.
Všech 20 nejsledovanějších pořadů odvysílala Nova. Nejvíce lidí zhlédlo čtvrteční Televizní noviny, bylo jich necelých 2,8 milionu, tedy 32,6 procenta dospělé populace. Na ČT1 si nejvíce diváků, přes 1,5 milionu, vybralo páteční dokument 13. komnata.
Na Primě nejvíce diváky lákal čtvrteční díl třetí řady ságy Rodinná pouta (přes 1,2 milionu). Z nabídky ČT2 měl největší diváckou kulisu středeční zápas fotbalové Ligy mistrů mezi Chelsea a Barcelonou, na který se dívalo necelých 700 000 příznivců kopané.

×

Filmový kanál MGM odstartuje snímkem Nikdy neříkej nikdy

Starší článek

Et netera popáté mezi nejrychleji rostoucími

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více