Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Miliónový buldozer Pojišťovny startuje

Redakce MAM23. 10. 2006

Televize Nova se chystá na svůj největší byznys letošního roku. Ode dneška začne vysílat druhou řadu seriálu Jiřího Adamce Pojišťovna štěstí, o jehož reklamní časy se inzerenti perou. První řada, kterou Nova premiérově odvysílala na podzim 2004, totiž patří mezi nejúspěšnější seriály televizního průmyslu. Průměrnou sledovanost jednotlivých dílů 3,5 miliónu diváků dokázala vyrovnat pouze Nemocnice na kraji města po dvaceti letech, kterou Česká televize vysílala před třemi lety.
Díky vysoké sledovanosti se první Pojišťovna stala pro Novu zlatým dolem – desítky miliónů z inzertních příjmů seriálu vysoko překonaly odhadovanou investici okolo 50 miliónů korun na výrobu každé řady. Podobné výsledky si největší komerční televize slibuje i od druhé série.
“Formát Pojišťovny štěstí je pro inzerenty Novy velice lukrativní zboží. Patří k nejpoptávanějším programům a dostal se do inzerentského TOP 10 v rámci letošního podzimu. Reklamní bloky v tomto čase jsou po spuštění prodeje rychle vyprodány,” potvrdila tisková mluvčí Novy Veronika Šmítková.
Televize Nova diváky navnazovala již od léta opakováním první série. Ta dokázala zvítězit i v ostré konkurenci nového seriálu televize Prima Letiště. Zatímco na Pojišťovnu se v pondělí 16. října podle měření ATO – Mediaresearch dívalo 1,8 miliónu diváků, na Letiště 800 tisíc.
Nadprůměrný zájem o životní peripetie Dagmar Krausové (Kateřina Brožová) a Anny Jánské (Alena Antalová) láká i sponzory. “Vzhledem k typu a úspěchu formátu se s programem spojila Česká pojišťovna a stala se tak oficiálním sponzorem obou seriálových řad,” dodává Šmítková.
Byznys kolem Pojišťovny štěstí se přenesl i na internet. Díly reprízované Pojišťovny (stejně jako dalších seriálů Novy – Ordinace v růžové zahradě a Ulice) byly k dispozici ke stažení hned po odvysílání na stránce nova.kinomania.cz. Platformu Kinomania.cz, nabízející legální stahování filmů a seriálů, provozuje společnost Alef Nula a zatím se jí podařilo podepsat smlouvu rovněž s internetovými portály Seznam.cz a Atlas.cz. Nabídka je však dostupná pouze pro diváky v České republice, zahraniční zájemci v tuto chvíli službu využít nemohou.
Zájemci o stažení zaplatí 46 korun a film nebo díl seriálu si mohou promítat bez omezení po dobu 24 hodin. “Zájem o seriály v naší nabídce výrazně převažuje nad filmy,” řekl Róbert Drotár, který má v Alef Nula Kinomanii.cz na starosti. “Naší snahou je, aby se jednotlivé díly seriálu objevily na našich stránkách den před promítáním,” naznačuje Drotár. Ten současně odmítl prozradit, kolik diváků si jednotlivé díly seriálů stáhlo.
Nova na Pojišťovnu štěstí vsadila v rámci své politiky nezahlcovat diváky nadměrným množstvím novinek a omezit náklady televize. To se jí zatím daří, na rozdíl od Primy, která příliš neuspěla s novými reality show Trosečník nebo Bar. “V podobné koncepci budeme pokračovat i v příštím roce,” slibuje ředitel Novy Petr Dvořák. Nově se tak potvrdil předpoklad, podle něhož je český divák konzervativní a změny příliš nežádá. Největší komerční televize proto bude pokračovat v osvědčených formátech.
První klapka třetí série Pojišťovny padla na počátku října, natáčení pod vedením Adamce bude pokračovat do září příštího roku. Kdy se třetí Pojišťovna objeví na obrazovkách, Nova zatím neprozradila.

Sledovanost 1. řady Pojišťovny štěstí


Hospodářské noviny, 23.10. 2006, autor: Aleš Borovan

×

ČT24 může přijímat každá šestá domácnost, ČT4 Sport každá osmá

Starší článek

HospiMedica se více zaměří na hi-technologie

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více