McDonald’s vybral Media Librium

16. 10. 2006 09:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Provozovatel řetězce stravovacích zařízení, společnost McDonald’s (McD), vybrala jako exkluzivního partnera pro instalaci a provozovatele nového multi-media systému (MMS, síť prezentačních obrazovek) v prostorách restaurací v ČR a na Slovensku firmu Media Librium. „Po úspěšném pilotním provozu jsme nyní ve fázi vyhodnocování a plánování plného rozvinutí MMS do všech našich restaurací a jsme přesvědčeni, že díky tomu budeme našim zákazníkům přinášet ještě lepší formu zábavy zároveň s přehledem aktuálních informací,“ uvedl pro M&M development manager McD Libor Hladík. Media Librium je podle něj jediným subjektem v této oblasti, který splnil standardy kvality McDonald’s a je oprávněn za těmito účely používat logo McD a nabízet reklamní služby.

-Martin Schreier-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.