Marketingovým ředitelem Primy Müller

19. 10. 2006 09:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novým ředitelem marketingu televize Prima bude Jan Müller. Ve funkci vystřídá Jana Svobodu, který se s vedením Primy dohodl na svém odchodu. Do funkce byl Müller jmenován k 25. říjnu, sdělila mluvčí Primy Jana Malíková.
Letos šestatřicetiletý Müller do Primy přichází z reklamní agentury Mark/BBDO, kde působil od roku 2001. V předchozích letech působil Jan Müller v dalších reklamních agenturách, kde postupně procházel různými manažerskými pozicemi, uvedla Malíková. Müller je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze, obor mezinárodní obchod.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.