Mark BBDO má první vítězství Golden Drum

4. 10. 2006 15:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Na právě probíhajícím mezinárodním festivalu reklamy Golden Drum v Portoroži získala česká reklamní agentura Mark BBDO cenu Golden Watch, která se uděluje v kategorii reklamních kampaní. Tato kategorie je otevřena celosvětově a agentura Mark BBDO v ní uspěla např. v přímém porovnání s francouzskou kampaní pro Air France, celosvětovou kampaní pro Adidas k mistrovství světa ve fotbale, která vznikala v Nizozemí, a mnohými dalšími. Cena jí byla udělena za českou kampaň pro GE Money Bank. V roce 2005 získala tatáž agentura ocenění Golden Watch za kampaň pro Indulonu. Celkové výsledky festivalu budou známy v pátek večer.

-mat-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.