Kurýr Praha se stahuje z deníků
Zdarma distribuovaný deník Kurýr Praha mění svou periodicitu na týdeník a stahuje se z deníkového trhu. Jan Hamáček, jednatel společnosti Iditara, která deník vydává, na dotaz M&M odpověděl, že přechod na týdenní periodicitu je dočasný a jeho cílem je soustředit se na vytvoření zisku, který by byl použit na investici do rozvoje a marketingové podpory deníku. Jako týdeník bude Kurýr Praha vycházet do 1. března 2007, poté se společnost rozhodne, kdy se titul vrátí k dennímu režimu. “Myšlenku denního vydávání absolutně neopouštíme. Zvolili jsme ale jinou strategii než konkurenční deníky,” řekl Hamáček, který za reálné považuje, že by se Kurýr Praha znovu objevoval jako deník od září 2007. Podle informací M&M generoval Kurýr Praha ztrátu mezi 3-4 mil. Kč měsíčně. Jan Hamáček připustil, že společnost nevylučuje ani prodej titulu, údajně jedná se dvěma vážnými zájemci, jejich jména ale odmítl sdělit.
Kurýr Praha vstoupil na trh v dubnu letošního roku jako deník distribuovaný zdarma do schránek obyvatel, už přes prázdniny ale zvolil týdenní distribuci. Vychází v nákladu 300 tis. výtisků, hlavním investorem projektu je Peter Kršák.
-Martina Vojtěchovská-