Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Kurýr Praha se stahuje z deníků

Redakce MAM2. 10. 2006

Zdarma distribuovaný deník Kurýr Praha mění svou periodicitu na týdeník a stahuje se z deníkového trhu. Jan Hamáček, jednatel společnosti Iditara, která deník vydává, na dotaz M&M odpověděl, že přechod na týdenní periodicitu je dočasný a jeho cílem je soustředit se na vytvoření zisku, který by byl použit na investici do rozvoje a marketingové podpory deníku. Jako týdeník bude Kurýr Praha vycházet do 1. března 2007, poté se společnost rozhodne, kdy se titul vrátí k dennímu režimu. “Myšlenku denního vydávání absolutně neopouštíme. Zvolili jsme ale jinou strategii než konkurenční deníky,” řekl Hamáček, který za reálné považuje, že by se Kurýr Praha znovu objevoval jako deník od září 2007. Podle informací M&M generoval Kurýr Praha ztrátu mezi 3-4 mil. Kč měsíčně. Jan Hamáček připustil, že společnost nevylučuje ani prodej titulu, údajně jedná se dvěma vážnými zájemci, jejich jména ale odmítl sdělit.
Kurýr Praha vstoupil na trh v dubnu letošního roku jako deník distribuovaný zdarma do schránek obyvatel, už přes prázdniny ale zvolil týdenní distribuci. Vychází v nákladu 300 tis. výtisků, hlavním investorem projektu je Peter Kršák.

-Martina Vojtěchovská-

×

Golden Hammer: čtyři česká vítězství

Starší článek

Reklamu na Nově bude prodávat přímo majitel licence CET 21

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více