Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Kolem Kuchařové se začínají točit milióny eur

Redakce MAM3. 10. 2006

Ještě do soboty večer to byla “pouze” mimořádně půvabná studentka z východočeského Opočna, po zisku titulu Miss World se změnila ve vzácné zboží, které svým “majitelům” přinese pohádkové zisky. Osmnáctiletou vítězku světové soutěže krásy Taťánu Kuchařovou nyní čeká několik lukrativních let, během nichž ji do svých promokampaní budou chtít získat firmy z celého světa.
“Její honoráře vyskočí o několik úrovní výš, mohou se pohybovat od deseti tisíc do deseti miliónů eur, záleží na konkrétní zakázce,” uvedl Miloslav Zapletal, ředitel agentury Art Production K./2, která pořádá soutěž Miss České republiky. Letošní ročník vyhrála právě Kuchařová, součástí první ceny je i účast na Miss World.
“Je to pro Kuchařovou dobrá příležitost,” myslí si známá módní návrhářka Blanka Matragi, která vítězky Miss České republiky často angažuje na svých módních přehlídkách.
Propastný rozdíl v honorářích lze demonstrovat v první řadě na příjmech Kuchařové. Pokud by v Polsku na světové soutěži neuspěla, kontrakty s firmami by měla na starost právě Art Production K./2. “Podle smlouvy jsme jí měli zajistit zakázky za 500 tisíc korun během prvního roku,” uvedl Zapletal. Kontrakt přitom měl původně trvat tři roky.
Nyní je všechno jinak. Na základě smlouvy Art Production K./2 s pořadateli Miss World přechází Kuchařová na jeden rok pod křídla společnosti Miss World Organization, která pořádání světoznámé soutěže zajišťuje od roku 1951. Miss World Organization, kterou vede vdova po zakladateli Julia Morleyová, tak přemění vítězství české krásky v ekonomický zisk ve chvíli, kdy zájem firem o její tvář kulminuje.
Přesná čísla zisků a tržeb pořadatelů Miss World nejsou známa, bližší představu však lze získat z faktu, že vysílání show se podařilo prodat do více než 140 zemí. Samotná firma pak za půl století fungování poslala na dětskou charitu na 250 miliónů liber.
Ani česká strana však nepřijde zkrátka. Podle Zapletala se totiž Art Production K./2 po celou dobu bude podílet na finančních příjmech, které Kuchařové zajistí organizátoři Miss World. Jeden z největších tuzemských hráčů v obchodu s ženskou krásou se tak může těšit na milióny korun.
Po skončení ročního angažmá u Miss World Organization pak Kuchařová přechází zpátky na tři roky k Art Production K./2. “Dohodli jsme se s Miss World Organization, že své kroky budeme vzájemně koordinovat. Nechceme, aby došlo k situaci, že my Taťáně nasmlouváme v Česku firmu, s jejíž konkurencí by měla kontrakt v zahraničí. Zatím je však brzy na jakékoliv podrobnosti,” vysvětlil Zapletal.
Vítězství Kuchařové na Miss World bude mít dopad i na českou modelingovou scénu. “Zvyšuje to prestiž české krásy ve světě a je to reklama pro všechny,” uvedla Michaela Maláčová, která pořádá soutěž Česká Miss.
Mezi Miss ČR a Českou Miss přitom zuří tvrdý konkurenční boj. Zapletal dokonce Maláčovou žaloval kvůli nekalé soutěži. Paradoxně finále obou soutěží vysílá Nova – Českou Miss v únoru a Miss ČR v dubnu. A právě české televize jsou jedny z mála subjektů, které na vítězství Kuchařové neprofitovaly – žádná z nich totiž přenos finále Miss World nevysílala. “Pro velmi nízkou sledovanost těchto pořadů v minulosti se Nova rozhodla, že Miss World ani Miss Universe vysílat nebude,” uvedla mluvčí Novy Veronika Šmítková.

Hospodářské noviny, 3.10. 2006, autor: Aleš Borovan

×

Jednání o prodeji IDG končí, firmu povede Pelikánová

Starší článek

Vodafone nabídne mobil třetí generace se svou vlastní značkou

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více