Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Katolické Polsko má první televizní pořad pro homosexuály

Redakce MAM13. 10. 2006

Tradičně katolické Polsko má první televizní pořad pro homosexuály. Publicistická revue nazvaná Homofonie je určena pro gaye a lesbičky, kteří její uvedení vítají. Objevili se ale už i kritici projektu, napsal polský deník Gazeta Wyborza.
V pořadu vystupují pod přezdívkami zástupci homosexuálů, mluví o politice, umění a životním stylu. Program začala televize iTV vysílat 4. října, v den pátého výročí počátku kampaně proti homofobii. Bojovat s nenávistí vůči homosexuálům tehdy začal Robert Biedroń, první polský politik, který se otevřeně přiznal k tomu, že je gay.
Skepticky se dívají na pořad mediální analytici. Odborník na média Jakub Benke deníku řekl, že program nemá šanci na komerční úspěch. Podle něj se chtějí homosexuálové pouze zviditelnit. Piotr Barszcz z televize iTV tvrdí, že program nebyl vytvořen kvůli komerci. Pořad má podle něj oslovit lidi s tématem, které se na obrazovkách ještě neobjevilo.
Poláci patří k nejkonzervativnějším evropským národům. Z průzkumů veřejného mínění mimo jiné vyplývá, že žádnému jinému národu se tolik neprotiví svazky homosexuálů. Gayové a lesbičky v Polsku často poukazují na to, že jsou kvůli sexuální orientaci šikanováni, propouštěni z práce a musejí se potýkat se “špatnými pohledy” ve svém okolí.

×

Telefónica O2 testuje televizi s vysokým rozlišením HDTV

Starší článek

Světový prodej digitální hudby se v pololetí zdvojnásobil

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více