Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Kampaň GE Money Bank uspěla v Portoroži

Redakce MAM12. 10. 2006

Na mezinárodním festivalu reklamy Golden Drum v Portoroži získala reklama GE Money Bank ocenění Golden Watch. O tuto cenu kreativity soutěží kampaně z celého světa. Vítěznou reklamu propagující rychlost a dostupnost úvěrů Expres půjčka a Expres Business připravila česká reklamní agentura Mark BBDO.
„Ideový koncept vítězné reklamy zdůrazňuje hlavní atributy našich spotřebitelských a firemních úvěrů. V reklamní kampani byly použity motivy nakupování v hypermarketu, rychlém občerstvení a velkoskladu, neboť získání úvěrů od GE Money Bank je stejně snadné a jednoduché,“ řekla Václava Jiříčková, manažerka marketingu GE Money Bank. „Zároveň jsme podpořili image GE Money Bank jako banky, která je flexibilní, rychlá a zároveň inovativní a zákaznicky orientovaná,“dodala Václava Jiřičková.
Festival reklamy Golden Drum, který se koná ve Slovinské Portoroži se během 11 let propracoval na jednu z nejvýznamnějších akcí v oboru. Ocenění Golden Watch uděluje odborná porota za největší kreativitu. V této kategorii soutěží reklamy z celého světa.
Reklamní kampaň se týkala nabídky „Půjčky v akci“, v rámci které klienti mohli získat úvěry ve výši 50, 70 nebo 90 tisíc Kč s nízkou garantovanou splátkou. Půjčku přitom klienti získají snadno a rychle již během několika minut. Obdobné parametry měla i kampaň na akční nabídku podnikatelských úvěrů Expres Business. Podnikatelé mohli zažádat o úvěr ve výši 340 tisíc Kč, se splatností 60 měsíců, garantovanou úroková sazbou 8,59 % p.a. a výší měsíční splátky 6990 Kč.

-zem-

×

Ocenění pro Události

Starší článek

EK žene Itálii před soud

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více