Kampaň GE Money Bank uspěla v Portoroži

12. 10. 2006 12:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na mezinárodním festivalu reklamy Golden Drum v Portoroži získala reklama GE Money Bank ocenění Golden Watch. O tuto cenu kreativity soutěží kampaně z celého světa. Vítěznou reklamu propagující rychlost a dostupnost úvěrů Expres půjčka a Expres Business připravila česká reklamní agentura Mark BBDO.
„Ideový koncept vítězné reklamy zdůrazňuje hlavní atributy našich spotřebitelských a firemních úvěrů. V reklamní kampani byly použity motivy nakupování v hypermarketu, rychlém občerstvení a velkoskladu, neboť získání úvěrů od GE Money Bank je stejně snadné a jednoduché,“ řekla Václava Jiříčková, manažerka marketingu GE Money Bank. „Zároveň jsme podpořili image GE Money Bank jako banky, která je flexibilní, rychlá a zároveň inovativní a zákaznicky orientovaná,“dodala Václava Jiřičková.
Festival reklamy Golden Drum, který se koná ve Slovinské Portoroži se během 11 let propracoval na jednu z nejvýznamnějších akcí v oboru. Ocenění Golden Watch uděluje odborná porota za největší kreativitu. V této kategorii soutěží reklamy z celého světa.
Reklamní kampaň se týkala nabídky „Půjčky v akci“, v rámci které klienti mohli získat úvěry ve výši 50, 70 nebo 90 tisíc Kč s nízkou garantovanou splátkou. Půjčku přitom klienti získají snadno a rychle již během několika minut. Obdobné parametry měla i kampaň na akční nabídku podnikatelských úvěrů Expres Business. Podnikatelé mohli zažádat o úvěr ve výši 340 tisíc Kč, se splatností 60 měsíců, garantovanou úroková sazbou 8,59 % p.a. a výší měsíční splátky 6990 Kč.

-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.