Investice do médií rostou

9. 10. 2006 10:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Výdaje na reklamu v médiích v regionu střední a východní Evropy (CEE) rostou podle nové zprávy společnosti Zenith-Optimedia čtyřikrát rychleji, než je tomu v zemích západní Evropy, a dvakrát rychleji, než je světový průměr. Letos má růst v zemích CEE dosáhnout 14 % při celkovém objemu 10,2 mld. dolarů, zatímco v zemích západní Evropy je růst odhadován na 3,5 % a celkový objem na 104,2 mld. dolarů. Dominantním médiem je v CEE televize, jejíž podíl představuje 54,7 %, do roku 2008 by si měla tento podíl udržet. Mírně má naopak poklesnout podíl novin z letošních 15,3 % na 14,6 % v roce 2008 a podíl časopisů z 14,1 % na 13,8 %. Celosvětově je letos předpovídán růst investic do médií na úrovni 6 %.

-Martina Vojtěchovská-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.