Hrubý objem inzerce v tisku roste

16. 10. 2006 08:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Objem tiskové inzerce dosáhl za letošní tři čtvrtletí v hrubém vyjádření výše 13,4 mld. Kč, jak vyplývá z monitoringu inzerce TNS A-Connect. V meziročním srovnání to představuje nárůst o necelých 14 %.
Mezi vydavateli si první místo z hlediska objemu inzerce za období leden-září upevnila společnost Mafra. O druhé a třetí místo se přetahují vydavatelství Vltava-Labe-Press a Ringier, v současnosti patří pozice dvojky VLP. Nejvyšší monitorovaný meziroční nárůst zaznamenala z vydavatelů deníků společnost Metro ČR, z vydavatelů časopisů Bauer Media.

-mav-

Vydavatelé podle objemu inzerce (leden-září 2006 v tis. Kč)

1. vydavatel Mafra
inz. objem 2 187 318
trend v % 115,8

2. vydavatel Vltava-Labe-Press
inz. objem 1 849 501
trend v % 108,8

3. vydavatel Ringier ČR
inz. objem 1 838 883
trend v % 116,2

4. vydavatel Borgis
inz. objem 637 214
trend v % 94,5

5. vydavatel Economia
inz. objem 621 033
trend v % 107,3

6. vydavatel Stratosféra
inz. objem 554 343
trend v % 111,9

7. vydavatel Metro ČR
inz. objem 496 140
trend v % 286,8

8. vydavatel Hachette Filipacchi 2000
inz. objem 464 784
trend v % 106,6

9. vydavatel Bauer Media
inz. objem 427 152
trend v % 137,8

10. vydavatel Sanoma Magazines Praha
inz. objem 404 018
trend v % 107,4

11. vydavatel Mladá fronta
inz. objem 339 986
trend v % 129,5

12. vydavatel Lidové noviny
inz. objem 335 928
trend v % 105,2

13. vydavatel Burda Praha
inz. objem 254 821
trend v % 112,9

14. vydavatel Mediacop
inz. objem 234 862
trend v % 109,4

15. vydavatel Astrosat
inz. objem 200 626
trend v % 98,6

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení