Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

HospiMedica se více zaměří na hi-technologie

Redakce MAM23. 10. 2006

Zdravotnický veletrh HospiMedica by se měl v budoucnosti více zaměřit na hi-technologie v oboru. Dál zůstane největší středoevropskou prezentací kompenzačních, rehabilitačních a protetických pomůcek, už letos ale přibude například biotechnologický veletrh, pozornost bude věnována i připravovanému brněnskému centru klinického výzkumu ICRC, řekla manažerka veletrhu Věra Menšíková. Akce začíná na brněnském výstavišti v úterý 24. října.
HospiMedica navazuje na veletrhy Mefa a Rehaprotex, letos se koná podruhé. Patří do celosvětové sítě zdravotnických veletrhů. “Díky tomu máme možnost přivítat v Brně firmy, které se tady nikdy dříve neobjevovaly,” uvedla Menšíková.
Hlavním partnerem HospiMediky je tentokrát firma Hospimed, jeden z největších importérů lékařské techniky pro české zdravotnictví. Společnost zaujala hlavně robotickými operacemi. Jednu takovou uvidí i návštěvníci výstaviště.
V evropské premiéře bude snímána 3D projekce robotické operace se zvukem. Zákrok budou živě přenášet kamery z Fakultní nemocnice u sv. Anny. “Zatím přesně nevíme, jakou operaci lékaři provedou, záleží, který pacient bude zrovna připraven,” podotkla Menšíková. Podle posledních informací to bude resekce tlustého střeva, zákrok potrvá necelou hodinu.
Operace bude podle Menšíkové zajímavá především pro špičky světové biotechnologie, které se do Brna sejdou se na první mezinárodní kongres robotické chirurgie. Odborníci se zároveň budou moci seznámit s projektem ICRC, na kterém spolupracuje i americká klinika Mayo.
Novinkou je letos i akce CleanRooms Europe. Nabídne všechno, co souvisí s čistým prostředím, představí se na něm firmy z farmaceutického vývoje i zpracování potravin.
Do Brna by letos mělo přijet 500 firem z 27 zemí, tedy zhruba stejně jako loni. Výrazně ale vzrostl počet vystavovatelů ze zahraničí. Loni zabrali výstavní plochu 400 metrů čtverečních, letos je to třikrát tolik. Nejvíc vystavovatelů bude ze západní Evropy, Švédska a Spojených států amerických. Veletrh je zároveň vstupní branou do střední Evropy i pro asijské vystavovatele, míní Menšíková.

×

Bauer Media

Starší článek

Bublinky z Matrixu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více