Globus vypsal tendry

30. 10. 2006 09:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Hypermarket Globus vypsal výběrové řízení na reklamní a mediální agenturu. O kreativitu budou usilovat agentury Ogilvy & Mather, Thamesdown, TBWA Praha, Young & Rubicam a WMC/Grey. O mediální rozpočet se uchází do-savadní MindShare, OMD, ZenithOptimedia a Universal McCann. Výsledky tendrů by měly být známy v lednu 2007. Globus posledních šest let spolupracoval s reklamní agenturou Ark Thompson a medi-álkou MindShare. V loňském roce Globus, který letos slaví deset let na českém trhu, investoval do médií podle dat agentury TNS A-Connect celkem 26 milionů korun.

-Lucie Vaníčková-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.