Filmový kanál MGM v Česku odstartuje 26. října

3. 10. 2006 11:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Filmový kanál společnosti Metro-Goldwyn-Mayer MGM odstartuje v České republice ve čtvrtek 26. října. Informovala o tom ředitelka společnosti Zone Vision Alena Blahovcová, která MGM v ČR zastupuje. Program dabovaný do češtiny bude od toho dne součástí placené satelitní digitální sítě UPC Direct, během pár týdnů se objeví i v kabelových sítích. Vysílat bude 24 hodin denně. Datum startu v kabelových sítích záleží na tom, kdy bude registrován Radou pro rozhlasové a televizní vysílání, dodala Blahovcová. Program bude využívat archivu MGM o 4000 filmech. Mezi nimi jsou i snímky, které podle údajů MGM získaly v minulosti 209 Oscarů od americké filmové akademie, z toho 14 v hlavní kategorii pro nejlepší film – například Tanec s vlky, West Side Story, Rain Man, Četa nebo Annie Hallová. Pod produkcí MGM se také letos i v České republice natáčel další příběh agenta 007 Jamese Bonda. Filmový kanál MGM budou moci sledovat diváci nejen v ČR, ale také na Slovensku a v Maďarsku. Investice MGM na jeho vybudování se podle odhadu firmy pohybují v řádech milionů dolarů. Kanál MGM v příslušných jazycích vysílá ve 110 zemích celého světa a v příštím roce se jeho provozovatelé chystají rozšířit jej i do dalších zemí střední a východní Evropy – do Rumunska a Slovinska. Předplatitelé satelitních a kabelových televizí tak budou mít i s MGM na výběr ze zhruba desítky filmových kanálů. V Česku jsou dostupné například programy Hallmark, dvě stanice HBO a dva kanály Cinemax, Film+, TCM, FilmBox nebo CS Film.*

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.