Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Filmový kanál MGM odstartuje snímkem Nikdy neříkej nikdy

Redakce MAM26. 10. 2006

Filmový kanál MGM Channel odstartuje své vysílání v České republice ve čtvrtek ve 20:30. Prvním snímkem, který divákům tento placený kanál nabídne, bude snímek Nikdy neříkej nikdy se Seanem Connerym, Kim Basingerovou či Maxem von Sydowem. MGM Channel bude vysílat 24 hodin denně, sedm dní v týdnu prostřednictvím satelitní digitální sítě UPC Direct a v kabelových sítích. Informoval o tom mluvčí UPC František Malina.
“MGM Channel ke stávající televizní nabídce přidáváme, což znamená, že nebude příčinou vyřazení jiného, již vysílaného programu,” uvedl generální ředitel UPC v České republice Václav Bartoň s tím, že cena se pro zákazníky nezmění. V UPC Direct bude kanál součástí základní nabídky Rodina, která stojí na měsíc 689 korun. V kabelové UPC se stane součástí nabídky Klasik, jejíž cena je o 200 korun nižší.
Co se týče kabelových sítí, na začátek jej budou moci sledovat předplatitelé v Praze, Brně, Ostravě, Liberci, Hradci Králové a Mladé Boleslavi. “V ostatních městech bude do kabelové sítě nasazován postupně,” uvedl Malina.
Program bude využívat archivu MGM o 4000 filmech. Mezi nimi jsou i snímky, které podle údajů MGM získaly v minulosti 209 Oscarů od americké filmové akademie, z toho 14 v hlavní kategorii pro nejlepší film – například Tanec s vlky, West Side Story, Rain Man, Četa nebo Annie Hallová. Pod produkcí MGM se také letos i v České republice natáčel další příběh agenta 007 Jamese Bonda.
MGM Channel je společným podnikem MGM Networks, divize filmových studií Metro-Goldwyn-Mayer, a Chellomedia, divize společnosti Liberty Global, která vlastní UPC. Každá z firem vlastní poloviční podíl. Oficiální sídlo nové stanice je v regionální centrále společnosti MGM Networks v německém Mnichově. V České republice je zastupován společností Zonemedia.
MGM Channel startuje nejen v ČR, ale také v Maďarsku, na Slovensku a v Rumunsku. “Nový filmový kanál bude po svém spuštění v těchto zemích rázem dostupný pro více než 1,5 milionu středoevropských domácností,” uvedl Malina.
Předplatitelé satelitních a kabelových televizí tak budou mít i s MGM na výběr ze zhruba desítky filmových kanálů. V Česku jsou dostupné například programy Hallmark, dvě stanice HBO a dva kanály Cinemax, Film+, TCM, FilmBox nebo CS Film.

×

Výsledky soutěže PR neziskových organizací „Být vidět“

Starší článek

Rada dala ČT pokuty za 700 000

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více