Fiat opět inovuje logo
TITULEK13: Fiat opět inovuje logo
Automobilka Fiat opět vylepšuje své logo. To se vrací ke svým kořenům z let 1931 až 1968. Hlavní inovací nového symbolu turínského rodinného podniku je červený střed ve tvaru štítu zasazený do plastického chromovaného kruhu. Červený podklad uprostřed nese protáhlá písmena Fiat. Podle brand manažera symbolizuje trojrozměrnost loga technickou inovaci výrobků i služeb a italský důraz na design, zatímco červená barva má evokovat dynamiku a individualitu.
Naposledy Fiat své logo významně změnil na přelomu tisíciletí, kdy se objevil namísto vpravo skosených písmen zasazených do modrých čtverců kruh ve tvaru vítězného věnce s modrým středem, jemuž dominovala protáhlá písmena. Nejnovější červená verze by měla mít svou premiéru na karosérii nového modelu Fiat Bravo. Logo je společným dílem centra designu Fiatu a agentury RobilantAssociati.