Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Festival Prix Bohemia Radio vyvrcholil udělením cen

Redakce MAM6. 10. 2006

Mezinárodní rozhlasový festival Prix Bohemia Radio vyvrcholil vyhlášením vítězů v divadle v Poděbradech na Nymbursku. V třídenním festivalu soutěžilo o prvenství 94 snímků ve třech kategoriích, loni to bylo 77 snímků. Svým rozsahem jde o nejrozsáhlejší přehlídku rozhlasové tvorby v zemi. O výsledcích soutěže informovala za organizátory festivalu Zuzana Foglarová.
V nejvíce obsazené kategorii Publicistický Rozhlasová inscenace pro dospělé posluchače se 37 příspěvky získal cenu festivalu Ivan Chrz za pořad Jméno růže. Porota v této kategorii rozdala také pět čestných uznání.
Získali je autor hry Jackson, Jan Vedral, za původní český dramatický rozhlasový text, Milan Křivohlavý za tvůrčí přínos zvukového mistra v inscenaci Mimořádný program č. 7, kolektiv tvůrců inscenace Jméno růže za řešení akustického designu, Viktor Preiss za mimořádný rozhlasový herecký výkon v inscenaci Normální okruh a Boris Rösner in memoriam za hlavní roli Othella a Prospera v soutěžních inscenacích Shakespearových dramat Othello a Bouře.
V mezinárodní kategorii Autoanonce, která oceňuje upoutávky na pořad a které se účastnilo devět tuzemských a 22 zahraničních pořadů, získal národní cenu festivalu Český rozhlas Region, Vysočina za autoanonci Starosta 2006 autorů Petra Zettnera a Petra Hladíka. Zvláštní uznání za technické provedení získal Český rozhlas 3 – Vltava za autoanonci Český rozhlas D-dur autorek Markéty Jahodové a Marie Duškové. Mezinárodní cenu festivalu získal Polský rozhlas 3 (Trójka, Polskie radio SA) za autoanonci 24 hodin v životě průměrného Poláka od autora Michala Hoffmanna. Zvláštní uznání za technické provedení získal Slovenský rozhlas, Rádio FM za autoanonci Game News-FM autora Dušana Vanča.
V třetí kategorii Publicistický pořad – lidský příběh s 26 příspěvky získal hlavní cenu pořad Příběh gamblera autora Petra Sirotka. Zvláštní uznání získal v této kategorii pořad Na křesťanské vlně Plzně – rozhovor s farářem Milanem Horvátem autora Ondřeje Vaculíka.
Přehlídku doplnil seminář na téma rozhlasové reportáže, dále i hudební a divadelní vystoupení a výtvarná a literární soutěž. Šestnáctý ročník této akce se konal od 3. října v prostorách zámeckého areálu a Lázeňské kolonády.

×

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 40. týden 2006

Starší článek

V roce 2006 zabit rekordní počet novinářů

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více