ePoptávka.cz nabízí nově poptávky s kontaktem zdarma

17. 10. 2006 09:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Internetový projekt ePoptávka.cz, který se zabývá B2B obchodováním, rozšířil nabídku svých služeb. Neregistrovaní dodavatelé mají nyní možnost zdarma vybírat ze zakázek, u kterých je rovnou uvedený také kontakt na poptávajícího. Novinkou je také zavedení veřejných zakázek.
Doposud systém neregistrovaným dodavatelům nabízel možnost pouze listovat mezi zakázkami bez toho, aniž by věděli, kdo ji zadal. Aby dodavatel získal na poptávajícího kontakt, musel být na www.epoptavka.cz zaregistrovaný. Nyní však lze získat kontakty i bez poplatků. Část z poptávek totiž provozovatel portálu nabízí spolu s příslušnými kontakty pod odkazem Otevřené zakázky. „Snažíme se o to, aby dodavatel měl možnost seznámit se s našimi službami ještě před vstupem do placené verze,“ uvádí důvod zavedení otevřených poptávek Petr Valeš, vedoucí projektu ePoptávka.cz.
Nový model si okamžitě mezi uživateli získal oblibu. „Dodavatelé vnímají poptávky s otevřeným kontaktem jako bezplatnou možnost otestovat náš systém. Pokud vidí tuto službu jako přínosnou pro své podnikání, rádi si zaplatí za registraci. Pak už jim budou poptávky z oborů, o které mají zájem, chodit automaticky na jejich email,“ uvádí Valeš. Na stejném principu funguje také odkaz Zahraniční poptávky, pod kterým jsou vedené zakázky realizované mimo ČR. „Podmínky pro poptávající při zadávání do Otevřených nebo Zahraničních poptávek nejsou žádné. Možnost zadání je zdarma, princip je pak stejný jako u zadání klasických komerčních poptávek, se kterými ePoptávka.cz pracuje už téměř tři roky,“ uvádí Valeš.
Zdarma k prohlížení je na www.epoptavka.cz také další novinka – přehled veřejných zakázek. „V tomto případě jde o informace, které přebíráme z informačního systému České pošty. Každý, kdo vstoupí na www.epoptavka.cz a přes odkaz Veřejné zakázky si otevře přehled veřejných zakázek, má možnost zúčastnit se výběrového řízení dle svých možností,“ dodává Petr Valeš.
Přes webové stránky ePoptávka.cz bylo v září 2006 zrealizováno téměř 2400 zakázek, jejichž odhadovaný obrat činil zhruba půl miliardy korun.

-red-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.