Pondělní fotbalové derby mezi Slavií a Spartou, které skončilo bezbrankovou remízou, vidělo na ČT2 594 000 televizních diváků. Informoval mluvčí ČT Martin Krafl s tím, že zápas tak sledovala čtvrtina všech diváků, kteří byli v tu dobu u obrazovek.
Atraktivní zápas devátého kola byl podle údajů ČT zatím nejsledovanějším utkáním letošního ročníku první ligy. „Sledovalo ho o čtvrt milionu diváků více, než byl průměrný počet diváků za předchozích osm zápasů (na ČT2),“ uvedl Krafl.
Při derby si odbyl premiéru nový speciální měřící program, pomocí kterého mohla ČT v přenosu analyzovat hru všech jeho aktérů. Ze statistických údajů tak například vyplynulo, že pět fotbalistů naběhalo přes deset kilometrů a vůbec největší porci zvládl sparťanský levý záložník Daniel Kolář (10 344 metrů).
V předchozích letech nabízela přímé přenosy z duelů pražských „S“ televize Nova. Z uplynulých šesti derby za předchozí tři roky nejvíce fotbalových fanoušků vidělo jarní utkání v sezoně 2003/2004, bylo jich v průměru 1,03 milionu. Naopak nejméně lákalo jarní utkání těchto týmů o sezonu později (464 000 diváků).
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?