Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Derby Slavie se Spartou vidělo v televizi 594 000 diváků

Redakce MAM4. 10. 2006

Pondělní fotbalové derby mezi Slavií a Spartou, které skončilo bezbrankovou remízou, vidělo na ČT2 594 000 televizních diváků. Informoval mluvčí ČT Martin Krafl s tím, že zápas tak sledovala čtvrtina všech diváků, kteří byli v tu dobu u obrazovek.
Atraktivní zápas devátého kola byl podle údajů ČT zatím nejsledovanějším utkáním letošního ročníku první ligy. “Sledovalo ho o čtvrt milionu diváků více, než byl průměrný počet diváků za předchozích osm zápasů (na ČT2),” uvedl Krafl.
Při derby si odbyl premiéru nový speciální měřící program, pomocí kterého mohla ČT v přenosu analyzovat hru všech jeho aktérů. Ze statistických údajů tak například vyplynulo, že pět fotbalistů naběhalo přes deset kilometrů a vůbec největší porci zvládl sparťanský levý záložník Daniel Kolář (10 344 metrů).
V předchozích letech nabízela přímé přenosy z duelů pražských “S” televize Nova. Z uplynulých šesti derby za předchozí tři roky nejvíce fotbalových fanoušků vidělo jarní utkání v sezoně 2003/2004, bylo jich v průměru 1,03 milionu. Naopak nejméně lákalo jarní utkání těchto týmů o sezonu později (464 000 diváků).

×

Lidé většinou pijí alkohol proto, že jim chutná

Starší článek

Varování před klamavou reklamou

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Šlechta mezi oříšky. Nutline se ukazuje na dobových portrétech

Agentura McCann Prague stylizuje v online kampani produkty společnosti Intersnack do rolí panovníků. Koncept má podpořit hodnotu značky Nutline.
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více