Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

ČT spustí v listopadu TV kampaň k digitálnímu vysílání

Redakce MAM12. 10. 2006

Česká televize spustí v listopadu na obrazovkách spotovou kampaň, v níž bude divákům vysvětlovat, v čem spočívá nastupující digitální zemské TV vysílání. Radě ČT to řekl Pavel Hanuš, který má v ČT na starosti právě digitalizaci. Kampaň potrvá podle Hanuše až do úplného vypnutí současného analogového signálu, tedy podle současného návrhu Českého telekomunikačního úřadu do října 2010.
“Cílem je připomínat lidem, že digitální vysílání je věc, která je nemine a která je čeká v nadcházejících měsících a letech,” řekl mluvčí ČT Martin Krafl.
Televize hodlá mimo jiné i pořádat semináře po jednotlivých oblastech, v nichž bude analogová TV vypínána, na kterých bude místní politiky, novináře a další osoby informovat o nastupující digitalizaci. První z takových seminářů se uskuteční 31. října v Plzni v souvislosti se zahájením digitálního TV vysílání o den později na Domažlicku. ČT hodlá i spolupracovat při poskytování rad konkrétním lidem v konkrétních problémových situacích souvisejících s nástupem digitálního signálu.
Současné analogové TV vysílání bude v následujících letech postupně vypnuto a nahrazeno digitálním. Podle návrhu Českého telekomunikačního úřadu by analogové vysílače měly skončit do 10. října 2010. Digitální vysílání přinese lidem více programů, až tři desítky oproti současným čtyřem, mnohde i v lepší kvalitě.
Nutností pro příjem digitálního zemského vysílání je zapojení takzvaného set-top boxu k televizoru nebo zakoupení televizoru se zabudovaným digitálním tunerem. Cena set-top boxů nyní začíná pod hranicí 1500 korun, upravené televizory jsou výrazně dražší.
Informační kampaň připravuje i stát, původně měla začít již na přelomu září a října. Ministerstvo informatiky ale v září zrušilo výběrové řízení, v němž hledala agenturu, která vymyslí a uskuteční první fázi této infokampaně. Úřad tak zareagoval na krok Městského soudu v Praze, který na počátku září zrušil rozhodnutí Rady pro rozhlasové a televizní vysílání udělit licence pro digitální vysílání šesti převážně zcela novým stanicím. Ministerstvo tak s kampaní vyčká dalšího vývoje kolem digitalizace.

×

Syndikát novinářů představil první číslo časopisu Mediální studia

Starší článek

RRTV podá stížnost proti soudnímu zrušení udělených licencí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více