Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

ČRo za září a říjen eviduje 100 000 nových poplatníků

Redakce MAM16. 10. 2006

Český rozhlas dosud eviduje za září a polovinu října 100 000 nových poplatníků. Noví koncesionáři jsou průběžným výsledkem výzvy k zaplacení poplatků, kterou na počátku září rozhlas rozeslal tři čtvrtě milionu lidem. Sdělil to
mluvčí ČRo Ladislav Pavlík. Počet nových koncesionářů znamená pro rozhlas přínos 4,5 milionu korun měsíčně.
Rozhlas oslovil osoby, které podle databází energetických společností mají domácnost napojenou na elektroměr a zároveň podle databáze ČRo neplatí poplatky. V některých případech však rozhlas uznává, že oslovil i ty, kteří nějakým způsobem platí, například v případě manželů, z nichž na jednoho je napsán elektroměr a na druhého poplatky.
Postup ČRo v souvislosti se zářijovou výzvou začal prověřovat i Úřad na ochranu osobních údajů. Na jeho adresu přišlo několik desítek stížností, část z nich úřad prověřuje. Podle rok staré novely zákona o poplatcích jsou povinni platit poplatek všechny domácnosti připojené na elektroměr. Od poplatků jsou osvobozeni jen lidé, jejichž příjem nedosahuje 1,4násobku životního minima, a domácnosti, které tvoří pouze osoby postižené hluchotou nebo slepotou.
Koncesionářské poplatky jsou hlavním zdrojem financování rozhlasu. Loni tvořily 85,5 procenta celkových výnosů a celkem rozhlas získal 1,398 miliardy korun, což je zhruba o 83 milionů více než předloni. Podle údajů ČRo eviduje rozhlas zhruba 2,8 milionu domácností, kteří poplatky platí.

×

Začala výstavba nové budovy Rádia Svobodná Evropa

Starší článek

Reklamu pro Komerční banku bude dál vymýšle Euro RSCG

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více