Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Česko zaplaví reklama na mýto

Redakce MAM31. 10. 2006

V celém Česku se podle Lidových novin od středy začnou objevovat obří billboardy propagující výběr elektronického mýtného na dálnicích a rychlostních silnicích. “Billboardy budou umístěny na strategických místech našich silnic a dálnic a budou upozorňovat zejména řidiče kamionů na příchod mýtného systému od počátku příštího roku,” řekl LN Evžen Staněk, mluvčí firmy Kapsch, která mýtný systém v tuzemsku buduje.
Kolik těchto reklamních panelů bude, kolik budou stát či která agentura kampaň zajišťuje, nechce Kapsch prozradit. “Celá informační kampaň je zaměřena velmi úsporně,” vzkázal Staněk deníku. Náklady přitom hradí společnost Kapsch a jsou zahrnuty v celkových výdajích na stavbu a provoz mýta, za což Rakušané naúčtují českým úřadům 22 miliard korun, píšou LN.
Propagace je podle Staňka zaměřena na ´informování o příchodu elektronického mýta´. ´
Všimnout by si těchto gigantických upoutávek měli podle LN i naši sousedé. Podle Staňka totiž budou umístěny nejen blízko českých hraničních přechodů na české straně, ale i na území Polska, Slovenska, Rakouska či Německa.
Kromě toho v těchto dnech startuje i reklamní kampaň v podobě radiových spotů. Postupně bude firma Kapsch do své kampaně zapojovat i celostátní deníky či některé časopisy.
Propagace potrvá do konce tohoto roku, systém elektronického mýtného se má na českých dálnicích a vybraných silnicích rozeběhnout od prvního ledna 2007, připomínají LN.
Firma Kapsch však podle pondělních informací České televize poprvé připustila, že nemusí stihnout vybudování mýtných bran tak, aby vybírání mýtného mohlo být spuštěno od 1. ledna příštího roku. Podle pondělních Událostí ČT1 to firma sdělila ministerstvu dopravy.
Podle dopisu ministerstvu dopravy z 23. října, který má ČT1 k dispozici, by firma práce mohla stihnout, pokud v prosinci “nebudou mlhy, nebude sněžit ani mrznout.” Jinak by se první etapa mohla posunout. Ministerstvo s tím ovšem nesouhlasí.
Generální ředitel firmy Kapsch Karel Feix uvedl, že ve smlouvě o výstavbě mýtného systému je zakotvena sankce pět milionů korun za každý den zdržení. Firma však případné zdržení přičítá přerušení prací říjnovému rozhodnutí soudu. Kapsch naopak chce požadovat úhradu ztrát, které jí soudním rozhodnutím vznikly. Považuje totiž přerušení prací za zásah vyšší moci. Podle právních odborníků ministerstva dopravy však o zásah vyšší moci v tomto případě nešlo, uvedla mluvčí ministerstva Marcela Žižková.

×

12. ročník soutěže Zlatá pecka zná vítěze

Starší článek

Prodej hudebních mobilů převyšuje odbyt přehrávačů MP3

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více