Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

České seriály lákají

Redakce MAM19. 10. 2006

Od zhruba 780 000 do dvou milionů se pohybuje průměrný počet diváků sledujících původní české seriály, na které letos na podzim ve večerním schématu vsadily Česká televize, Nova i Prima. K dosavadním seriálům přibudou další dva, které budou usilovat o přízeň diváků. V pátek začne ČT vysílat Poslední sezonu, v níž si zahrál i slavný hokejista Jaromír Jágr, v pondělí pak odstartuje druhá řada počinu Novy Pojišťovna štěstí.
Nejvíce diváků letos na podzim dosud sleduje “nováckou” Ordinaci v růžové zahradě, každý díl zhlédlo v průměru 2,11 milionu dospělých. Seriál tak lákal více než polovinu všech diváků, kteří byli v tu dobu u obrazovek. Zhruba půldruhého milionu diváků láká i repríza první řady Pojišťovny štěstí, na niž od pondělí naváže řada druhá.
Při premiérovém uvedení první řady Pojišťovny štěstí zaostal seriál v diváckém zájmu jen o 11 000 lidí za dosud nejsledovanějším českým původním seriálem, Nemocnicí na kraji města po 20 letech. Druhou řadu “Nemocnice” sledovalo na přelomu let 2003 a 2004 podle údajů ČT v průměru 3,267 milionu dospělých diváků, tedy 38,6 procenta dospělých. První Pojišťovna štěstí lákala ve druhém pololetí roku 2004 v průměru jen o 11.000 diváků méně.
Díly druhé řady Rodinných pout od počátku září do počátku října si v průměru vybíralo 1,2 milionu lidí, dva díly třetí řady z minulého týdne přilákaly ještě o 50 000 diváků více. Letiště na Primě sleduje zhruba 830 000 lidí, Horákovi na ČT, vůbec první seriál, jehož výrobu zadala ČT externí firmě, si nenechalo dosud ujít v průměru 780 000 diváků.
Původní seriály byly dříve doménou Československé a poté České televize a komerční stanice se jim dlouho vyhýbaly. Na jaře 2004 však Prima začala vysílat první řadu ságy Rodinná pouta, na podzim se přidala i Nova s Pojišťovnou štěstí a adaptací španělského seriálu Redakce.

×

Pivovarníci se obávají snahy EK regulovat pití alkoholu

Starší článek

Marketingovým ředitelem Primy Müller

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Ogilvy

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Po téměř třech dekádách kariéry fotoreportéra pro mediální dům přichází Dan Materna do společnosti Czech Photo. Bude fungovat jako manažer největší…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Partnerem společnosti Kogi CON, která se specializuje na měření a transformace firemních kultur, se stal Pavel Kuhn, jenž pomáhal rozvoji…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více