Česká distribuční roznáší katalogy pro IKEA

23. 10. 2006 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

06obr_IKEA.jpg


Pro švédskou nábytkářskou společnost IKEA pracuje nově také directmarketingová firma Česká distribuční. V největších českých městech pro ni zatím roznesla 1 256 000 ks nového katalogu, který do schránek rozdávali distributoři ve žlutých vestách s logem obou firem. Mezi další klienty České distribuční patří řetězce Kaufland, Lidl, Interspar nebo výrobce mobilních telefonů Nokia.
hrot

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.