Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Carrefour chce ve Francii poskytovat mobilní služby

Redakce MAM24. 10. 2006

Francouzská maloobchodní společnost Carrefour začne od příštího měsíce nabízet předplacené mobilní služby. Rozhodnutí je součástí strategie, v rámci které chce firma rozšířit zdroje příjmů a podpořit růst tržeb z nepotravinářských produktů.
Služba Carrefour Mobile bude k dispozici od 8. listopadu. Carrefour bude pro svoji službu využívat mobilní síť firmy Orange, která patří France Télécom.
Druhá největší maloobchodní firma na světě je další z mnoha ve Francii, která se rozhodla poskytovat telekomunikační služby pro běžné spotřebitele s využitím sítě některého z mobilních operátorů. Toto podnikání se nazývá virtuální mobilní operátor. Podíl těchto operátorů na francouzském trhu je zatím velmi nízký. Většina z nich vstoupila na trh v posledních dvou letech.
Carrefour již nabídl v letošním roce stejnou službu v Belgii za využití sítě nizozemské telekomunikační skupiny KPN. Ve Francii poskytuje stejnou službu konkurenční firma Auchan.
Carrefour uvedl, že zákazníci budou za minutový hovor v rámci Francie platit 0,39 eura (11 Kč) a za textovou zprávu 0,1 eura. Služba tak bude nejlevnější na francouzském trhu. Carrefour Mobile se bude prodávat ve 220 hypermarketech ve Francii a v budoucnosti by služba mohla být rozšířena do dalších zemí.
Carrefour Mobile je součástí maloobchodní strategie firmy, která má posílit nabídku nepotravinářského zboží. Prodej nepotravinářského zboží v obchodech otevřených minimálně jeden rok klesl ve druhém čtvrtletí meziročně o tři procenta. Ve třetím čtvrtletí však stoupl o 1,8 procenta, napsala agentura Reuters.

×

Každý osmý Američan má problém vydržet delší čas bez internetu

Starší článek

Na žebříčku svobody tisku ČR pátá

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více